Fått reda på att han rökt på ett tag..
Tanka spel köra för fort gå mot rött, pissa i buskarna, måste man följa lagboken blint för att man är förälder? det tycker då inte jag, så länge barnen inte far illa och man inte skadar n¨ån så är det upp till var och en hur man lever, vi är inte statens slavar.
jag tror inget, jag håller mig till fakta och är rätt så påläst om saken.
Det finns en gigantiskt gråzon mellan farlig och ofarlig, cannabis är _inte farlig per se den kan inte skada dig permanent, den kan inte döda dig, den skapar ingen beroende, den är däremot inte ofarlig och har sina biverkningar som exakt alla andra droger, små biverkningar och snabbt övergående men ändå, den är inte helt harmlös.
Ja, som shopping sex bra serie på tv, jag förstår du undviker allt det där av risk för psykiskst beroende?
Att nämna dessa i samma mening är nock, dessa har inget att göra i samma mening.
Jag kan inte ens få för mig att kalla en cannabisbrukare för brottsling, var är brottet då, var är offret av brott, mer än att cannabisbrukare kan drabbas av lagen som skapar offer där det inte fanns några.
nej, ts har varit en rabiat moralist där inte ens egna barn betyder nått i sammanhanget, helt sjukt hur hon behandölar sin omgivning, undrar om hon skulle vara lika glad och stolt om nån behandlade henne på samma sätt.
Hon skulle säkerligen ge upp allt som krävdes bara för att, ingen hållbar argument ingen kompromis vid sikte lys eller dra.
Jag kan backa upp allt jag skriver, propaganda, om du slår upp ordet, är nått sådana som dig bedriver, ni tar en gnutta sanning spär på med lite moral hysteri samt lite direkta fakta fel och använder det sedan för att försöka skrämma folk som inte vet bättre lägg av med det, fel tid för det.
Lämna drogpropaganda på 80-90 talet där den var som sämst, idag legaliserar vi cannabis lite här och var i världen för det finns ingen mening att kriga mot en död ting samt skada dess brukare.
sluta kalla mig för diverse tilltal som haschtomte eller vad du nu skrev, sluta försöka slå mot mig på personlig plan så slutar du använda dig av ad hominen