värkar som sitter i ryggen?
Ni som haft värkar som sitter i ryggen när förlossningen startat hur har det känts?
Ni som haft värkar som sitter i ryggen när förlossningen startat hur har det känts?
Det känns som en bännande mensvärk gånger 100 ungefär, man vet när det är dags milt sagt ;)
Nja jag vet inte det ja, med första barnet så hade jag svagsvag mensvärk och och det hade börjat hända grejer men dom försökte stoppa det och tog ut han med akut ks då han låg i säte så jag kände inte att det var på g då därför jac blir litr fundersam nu :)
Med min yngsta hade jag värkar i ryggen, kändes som brännande kramp som gick från nedre ryggen och ner i låren.
Det kändes typ som det satt ett band/rep i ryggslutet och någon drog åt allt vad de kunde så man skulle kunna klyvas på mitten. Svidande känsla
Åt helvete ont. Fick rejäla värkar på min igångsättning o jag som alltid sagt jag är smärttålig. Jo jo.....svårt o beskriva,har förträngt trots det va en vecka sen bara.
Nja jag vet inte det ja, med första barnet så hade jag svagsvag mensvärk och och det hade börjat hända grejer men dom försökte stoppa det och tog ut han med akut ks då han låg i säte så jag kände inte att det var på g då därför jac blir litr fundersam nu :)