• Gummsan

BIM September 2014

NILE90 skrev 2014-09-15 12:50:10 följande:
    Rent spontant hade jag satsat på att ha mer sex innan ÄL. När ÄL väl skett så är det ju försent för sex, om man inte har ruskigt snabba spermier med en ruskigt bra tajming. :) 
    Vi hade ju det. Torsdag, lördag, måndag, tisdag och onsdag och ägget släppte måndag kväll eller tisdag.
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-09-15 19:41:50 följande:
    Om ägget släppte tisdag så hade jag förstått. Men om ägget släppte måndag så borde du fått positivt på testet på söndagen och då skulle jag också haft sex.

Men tänk på att allt handlar ju bara om tur, nästa gång blir det nog er tur :)
    Hade pos söndag kväll och måndag förmiddag. Ja någon gång händer det väl då vi har fyra gemensamma och några till men man blir ändå besviken efter 10månader. Men vem vet kroppen kanske tycker det är bra nu.
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-09-15 19:41:50 följande:
    Om ägget släppte tisdag så hade jag förstått. Men om ägget släppte måndag så borde du fått positivt på testet på söndagen och då skulle jag också haft sex.

Men tänk på att allt handlar ju bara om tur, nästa gång blir det nog er tur :)
    Men när fertilitetsläkaren vi träffade förra tisdagen hörde att vi haft sex tre dagar i rad sa han att det är ingen ide. Varannan vore toppen och det hade vi ju i och för sig om man bara räknar Tors, lör och mån. Men men får väl se hur det går. Om vi försöker mer eller lägger av.
  • Gummsan
    Alvolina skrev 2014-09-16 07:11:01 följande:

Någon får gärna vara snäll och ta bort mig från BIM-listan. Idag kom mensen som jag trodde. Betyder att ÄL stämde och att vi prickade perfekt. Men det var inte vår tur den här gången heller. :(

Känner med dig. Samma här
  • Gummsan
    Manelma skrev 2014-09-19 09:39:48 följande:

Tycker det är så svårt att fånga på bild. Va tvungen att ta två tester bara för att se att det inte är en som visar konstigheter. Åh va nervös jag kommer va imorgon!!!! Tack alla!! phpnlXTJU11075.jpg

Grattis!!
  • Gummsan

Mensen är iaf över sen någon dag. Nu är det typ 12! Dagar till äl.... Hatar lång cykel. Iaf när man vill ha bebis. Suck.

• Gummsan
    ÄlskarMina skrev 2014-09-25 20:16:38 följande:

Hej! Här har det varit liv ser jag. Skönt att ventilera sig iofs.. Inte alltid lätt när alla längtar och är förväntansfulla eller besvikna. Alla möjliga känslor i luften.

Jag är idag iaf på bim+2 och inget nytt på fronten tyvärr.. Väntar på mensen tror jag, tror inte på graviditet denna månad. Men den får ju gärna komma nu så man kan börja om igen. Suck för oregelbunden och lång cykel.. smile4.gif

Nån dom provat bidrottninggele el liknande? Hörde att den kunde rätta till en oregelbunden cykel?

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
    Käkar bidrottninggele nu. Tredje gången gillt. Första månaden apiforce eller va den heter. Förra och denna månaden royal gelly den blåa det är flytande (stavar som en kratta) Min cykel är ännu 36 dagar
  • Gummsan

Dag 16 idag. Ännu inget på ältesten När ska min menscykel bli kortare igen? Har ju gått ner 10kg sen 15/7 och väger mindre nu än i januari februari då jag hade 28dagar. Är trött på att ha 36 dagar Har provat bidrottninggele nu tredje månaden i rad.....

• Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-09-30 15:58:08 följande:

Så här ser det ut när det har torkat! phpZLsrGu65212.jpg

Har du tagit något mer? Ser positivt ut! Och tror inte strecket är färgrester bara de runt om.
Svar på tråden BIM September 2014