BIM September 2014
Men då kan det ju hända, som för oss, att vi får sexa 4 dagar på rad. Men vad gör det? Man tackar ju aldrig nej till lite mys.
Ja ok då är jag med! Ska testa denna metod och se om resultat ges :). Tack!
Vad är SMEP?
Här så är äl över nu så hoppas de kan ta sig:).
Hade äl 18 och sexa på 15,16,17 ,19 och 20de:)
Hoppas de kan räcka!
Jag måste rekommendera ett youtube klipp till er!! The great sperm race! Helt fantastiskt och svarar på många av era frågetecken :)
Jag måste rekommendera ett youtube klipp till er!! The great sperm race! Helt fantastiskt och svarar på många av era frågetecken :)
Oj vad många olika metoder det finns alltså hehe. Herregud det är en djungel! Nu var det ju någon som hade kommit på helt motsatsen med, sett i flera andra trådar. Att man inte ska ha för mkt sex utan spara sig. Ja hej och hå!
ÄL +2 här nu. Känner absolut ingenting mer än lite molande kring ÄL och idag ömma bröst. Ömma bröst har jag varje gång innan mens så jag känner inget hopp alls :) orkar inte bry mig mer faktiskt.
Givetvis! :) men de ömma brösten som jag alltid har innan mens talar ju inte för en graviditet, dels för att det är PÅ TOK för tidigt. Jag orkar bara inte hoppas. Snart 7 år utan skydd nu.
Precis förlorat mitt fjärde barn i v 16. Vill någon lägga till mig på listan bim 14/9