• Beth1

BIM September 2014

kasovi skrev 2014-09-17 10:11:28 följande:

Idag är mensen 12 dagar sen... Såg att jag har ju inte ens haft sex sedan 1 september. Ingen sexlust alls...

Åh vilken jobbig känsla! Ovisshet är det värsta jag vet, man bara går och väntar.
    Men jag var tvungen att kolla tillbaka på dina inlägg och kan det inte vara så att du hade äl senare då? Att det kanske är därför du inte fått varken plus eller mens? Jag fick äl mycket senare än jag skulle efter pillerstopp och då hade jag jättevattniga flytningar och så steg tempen efter det.
    Är inte heller sugen på sex, vi kan ju hoppas det är ett tecken
  • Beth1
    kasovi skrev 2014-09-17 14:33:27 följande:
    Det lutar nog åt det hållet! Testade mig senast förra torsdagen, så jag tänkte köra ett sista test imorgon innan jag ger upp hoppet helt :)
    Äh, jag tror fortfarande på sen äl! Hoppas du återkommer med ett plus imorgon Håller tummarna för dig!
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-17 19:16:50 följande:

Tack snälla!

Jättegrattis
  • Beth1
    Minsko skrev 2014-09-17 20:45:16 följande:
    Tror du? Jag ser ju också, men blir ju lite nojjig när det är så svagt :) Här kommer en till bild med blixt! phpRdYNsX05090.jpg
    Grattis!!
  • Beth1
    Pyret 85 skrev 2014-09-18 06:12:07 följande:

En annan bild: phpVadxYx83134.jpg

Tycker mig ana något på denna!! Åh vad spännande hoppas det syns ännu tydligare imorgon!
  • Beth1
    kasovi skrev 2014-09-18 19:08:17 följande:

Imorgon är dagen D!

Ska till MVC och göra graviditetstest.

Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o

Lycka till nu!!
  • Beth1
    Fian88 skrev 2014-09-18 21:31:35 följande:

Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan smile1.gif

Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!

Spännande
  • Beth1
    Liiinis skrev 2014-09-18 22:42:41 följande:
    Jag har tyvärr inget svar på din fråga men jag känner igen mig lite och tänkte skriva och be om lite råd här ikväll jag med.

Jag har testat med äl-test senaste månaden och fick positivt test i söndags och måndags sen i tisdags var det neg så jag gissar på att jag hade äl i måndags kväll eller något sånt. Hade inga äl-flytningar som jag märkte av varken sön, mån eller tis. Tidigare idag däremot när jag var på toaletten så upptäckte jag lite flytningar som gick att dra ut som en bro mellan fingrarna. Hade sex senast i måndags så tror inte att det kan ha varit det. Kan man få såna flytningar utan att det är vid äl? För det kan väl inte ha dröjt ända tills idag för ägget att släppa?
    Det där med flytningar kan verkligen vara knepigt. För mig stämde det inte heller alls den här månaden så jag tror du ska gå på äl-testerna
  • Beth1
    Pyret 85 skrev 2014-09-19 05:09:22 följande:

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

Vad trist testa imorgon igen och se!
  • Beth1
    Det vackraste skrev 2014-09-19 08:27:28 följande:
    Det var inte din tur. Vi går vidare till oktober! :)
    Men BIM har ju inte ens varit....
Svar på tråden BIM September 2014