BIM September 2014
Det jag är lite fundersam över är att om jag nu hade ÄL i fredags, varför är ÄL-testet positivt på lördag också?
Det jag är lite fundersam över är att om jag nu hade ÄL i fredags, varför är ÄL-testet positivt på lördag också?
Jag vet inte hur det funkar eftersom jag aldrig haft positivt flera dagar i rad. Gjort är gjort och i vilket fall som helst borde vi ha prickat ÄL.
Skulle varit en och inte frågetecken
Vi har nog köpt hus mitt i allt barngörande ska besiktas i slutet på den här veckan och det var ju inte helt billigt... Nästan 7000:- för en vanlig. Vill man kolla fukt i konstruktionen (när dom gör borrhål) går det på nästan 9000:- Vi är lite kluvna till vad vi ska ta. Är ingen källare på huset, utan platta på mark. Har ingen erfarenhet av husköp
Men det känns helt otroligt och spännandes! Inte drömhuset, men bättreän en tvåa högst upp utan hiss!
Men ni hade ett barn sen innan va?
Vi är själva, jag och min sambo och vår katt, i ett hus med 4 sovrum...haha så det är bäst det tar sig snart.
Men grattis till er!! Vad kul!
Dagens test, BIM-1 eller -2:
OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :)
Kanske vi skulle starta en ny tråd för bara bim/bf så finns den nyaste uppdatering där och vi slipper leta 30 sidor bakåt? Jag kan göra en om ni tycker att det är okej?
Negativt på digitala Äl test imorse, men starkare än igår om man kikar på strecken. Misstänker att det blir pos imorgonbitti
Men när ska vi mysa för bästa effekt? Förra månaden kom Äl samma dag som det positiva testet, mös på morgonen, Äl smärta på eftermiddagen (även tempen bekräftade Äl den dagen) och det räckte ju inte..
Nu mös vi igårkväll och jag är rädd att det blir försent om vi myser imorgon kväll, dvs kör varannan dag om nu Äl kommer imorgon under dagen. Tyvärr brukar sambon vara svår att få igång flera dagar i rad (eller rättare sagt han har svårt att avsluta) så lyckas vi få till det idag också så tror jag imorgon kan bli svårt.. Samtidigt är det ju inte säkert Äl kommer imorgon. Den kan ju lika gärna vara på söndag egentligen. Kan det inte stå på de digiala exakt hur många timmar det är till Äl