Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

Glädje skrev 2014-09-07 05:43:42 följande:

Nån som provat "hemma gjort" gravtest? Fastnade på youtube igår och tydligen om man blandar urin med (bleach)-klorin och det blir ett vitt skumm, så reagerar klorinet på HCG... Är man inte gravid ska inget hända, kanske att det fräser lite bara...

Jag fick ett vitt skumm....

Sen är det ju verkligen inte vetenskapligt säkert, men väldigt många i USA använder sig av detta...

Ska köpa ett test efter jobbet ikväll, bim+3

Haha vad roligt. Vanligt klorin? :D

Blir det inte alltid vitt skum då?

Har du inte testat vanligt gtest än?
  • Det vackraste

Men då är du kanske gravid istället? Om du brukar ha pms. Jag tror jag mådde bättre i humöret innan bim när jag var gravid förra hösten.

Bebben84 skrev 2014-09-07 09:09:29 följande:

ÄL+9 idag. Hur mår ni som ligger ungefär lika till?

Jag är väldigt säker på att det inte tagit sig denna månad. Mår så oförskämt bra, ovanligt pigg och energisk och inget PMS. Det enda jag känner är ilningar eller mer träningsvärk i tjejmagen, men inte i någon större styrka. Men det känns ok att det antagligen inte tagit sig för det är fantastiskt att slippa PMS och må skit ;)

• Det vackraste
    lnzmra skrev 2014-09-07 08:08:37 följande:

Testa negativt imorse på bim-2 så nu väntar jag bara på mensen och hoppas på nästa månad!

Hur många dagar efter äl?
  • Det vackraste
    Reggi skrev 2014-09-07 09:34:53 följande:

Lämnar här, mensen kom i natt som jag trodde i går redan :(

Hoppas på plus för dig denna cykel.
  • Det vackraste

Himla trist....

Stokke skrev 2014-09-07 06:14:20 följande:

Jag får lämna tråden och hoppas på oktober i stället :(

• Det vackraste

Tror du är gravid :)

FiiaN skrev 2014-09-07 11:15:44 följande:

En dag över BIM. Har som mensvärk till och från (haft sedan i onsdags), känns som mensen kommer när som helst :( Humörsvägningar som attan, men kanske kan vara PMS...

• Det vackraste
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 19:16:11 följande:

jag tror att du är gravid!!

Tror jag med ;) Det väl ligamenten i livmodern du känner. :)
  • Det vackraste

Jo det kan man göra för att då ökar också östrogenet och inte bara progesteronet som är det som ger pms. ;) Därmed inte sagt att man inte kan ha humör osv även när det är graviditet. :)

Bebben84 skrev 2014-09-07 20:37:03 följande:

Nääää inte mår man BÄTTRE om det tagit sig? Nä tror på en PMS-fri månad bara. Inte fy skam det heller :)

Men ska ta test imorgon på ÄL+10 så vi får se då ;)

• Det vackraste
    Beth1 skrev 2014-09-08 09:53:48 följande:
    Det är verkligen frustrerande när den aldrig kommer. Jag funderar på om det kan gå direkt till mens utan äl eller om det helt enkelt bara blir en väldigt lång cykel? Det här är första månaden för mig sen jag slutade med piller. Vi får peppa varandra helt enkelt
    Om det inte varit äl blir cykeln mer än 35 dagar iaf. Slemhinnan byggs upp och byggs upp och till slut lossnar den pga att den blir för tjock och mens kommer. 
Svar på tråden BIM September 2014