• Emmissara

BIM September 2014

Aa det är inte så kul :( visst det var riktigt skönt i våras nät man inte försökte aktivt men nu är det bara jätte jobbigt

Okej då ska ja ringa dit på måndag för att kolla upp så att allt är okej

EmmaK1 skrev 2014-09-26 19:03:27 följande:

Jobbigt att ha så lång cykel när man är i barnverkstaden. Jag skulle gissa på att det är gyn du ska ta kontakt med om du behöver hjälp:) Lycka till!

• Emmissara

Är det någon som vet om problem med cystor och svårt att bli gravid är ärftligt?

Det tog 15 år för min mamma att få mig och hon hade jätte problem med cystor som rubbade hennes cyklar

• Emmissara

Jo ja vet att de är 1 år men tänkte mer på att jag ville kolla upp om det är något som stör min cykel, eller om det är något annat som stör att ja inte kan bli gravid, har haft cystor några år tillbaka men då fick jag ingen mens på 14 veckor

SecretlyMe skrev 2014-09-26 20:26:13 följande:

Man brukar kunna söka hjälp när man försökt i ett år :) så om ni försökt så länge nu så kan du ringa och höra med dom. Dock verkar vissa kliniker ha åldersgräns..

• Emmissara

Ne tror tyvärr bara att de är önsketänkande

NILE90 skrev 2014-09-26 21:20:32 följande:

Ser tyvärr inget jag heller... :(

• Emmissara

Ska ringa direkt på måndag när de öppnar, jag uppdaterar då hur det gick :) men tack så mycket för stödet :) kram och håller tummarna för dig imon

SecretlyMe skrev 2014-09-26 21:45:17 följande:

Ja, ring och fråga! Tycker absolut du ska prova och höra efter. Hoppas det går bra :) kram

• Emmissara

Och nu har min mens kommit på bim+18

Hur ska jag göra nu för att räkna min nästa bim? Jag har ju haft en cykel längd på 35 dagar men den här har ju varit 18 dagar längre och förra cykeln var 21 dagar längre

• Emmissara

Hejsan jag har inte varit inte sedan i tisdags då jag fick min mens då på bim +18

Vi har inte bestämt oss om vi ska försöka mer just nu då det har tagit sjukt mycket psykiskt på mig att mensen kom på bim+18 denna gången och bim+21 förra cykeln

Jag kommer nog inte vara inne här så mycket men ibland kanske jag kikar in och ser hur död går för er

Jag säger även grattis till er som har plussat i den här tråden och ett stort lycka till till er som längtar efter ett plus

• Emmissara

Tack så jätte mycket :) kram

SecretlyMe skrev 2014-10-03 09:15:20 följande:

Hoppas det går bra för dig. Stort lycka till. Krqm

• Emmissara

Hejsan jag var med i den här tråden för några månader sedan, men de tog hårt på mitt psyke så jag och min fästman valde att sluta försöka aktivt och istället låta de ske när de sker,

Jag hade problem med min cykel efter ett missfall i maj och har därför ingen koll på hur lång min cykel är, dock har jag mått illa (spytt några gånger) och jag är på dag 50 i min cykel nu eftermiddagslektion har de varit 55, 48, 43 så de har ju minskat (innan missfallet hade jag en cykel på 35 dagar)

så jag tog ett test i tisdags men jag vet inte hur ja ska tyda det

Vill även säga grattis till alla som har plussat

Den första bilden är efter 5 minuter, den andra bilden är när testet har torkat

• Emmissara

Tror du verkligen det? :D

Pyret 85 skrev 2014-12-26 15:54:57 följande:

Det ser positivt ut. Grattis

Svar på tråden BIM September 2014