Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Vad får er att känna er utanför?

Tillklaras, du har bim idag. Hur har det gått?

• SecretlyMe

Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.

För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.

Nostalgity skrev 2014-10-08 15:23:13 följande:

För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad

• SecretlyMe

Vi kör ingen speciell metod :) jag kör med ältester "bara" och så sexar vi så gott det går kring äl.

Kör du någon metod? :)

Nostalgity skrev 2014-10-08 17:41:26 följande:

Nä de förstår jag att man inte svarar på om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?

• SecretlyMe

Känner med dig. Vilket hemskt besked.. Vad beror allt på?

JOLI skrev 2014-10-08 18:09:15 följande:

Har alltså nu, som 20 år gammal, fått veta att jag och min partner aldrig kommer kunna göra barn på egen hand. Känner mig inte hel längre.

• SecretlyMe
    Paulas mamma skrev 2014-10-15 15:40:20 följande:

Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?

Grattis!!
  • SecretlyMe

[quote=74171200][quote-nick]Gummsan skrev 2014-10-15 07:58:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser och säger grattis!

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-15 16:22:25 följande:

Hur går det för dig secretlyme?

Har inte haft ägglossning än :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-15 17:57:37 följande:

Åh du är tillbaka här! Undrade idag var du hade tagit vägen :)

Hänger här mest hela tiden men har inget att tillföra just nu för då säger folk bara att man är avundsjuk och är bitter ^^ Hoppas det går bra för dig :)
  • SecretlyMe
    Gummsan skrev 2014-10-15 18:39:24 följande:

Man får vara avundsjuk och känna sorgen när andra plussar! Vet själv känslan <3

Tog 11månader här. Men jag skulle inte ta åt mig. Klart man är glad för andra samtidigt som det känns skit att man själv inte får det där pluset. Kram.

Klart man får vara avundsjuk och bitter, men jag vill inte vara en anledning till att stämningen dras ner här inne. Jag blir så glad att se er plussa, speciellt för dig nu när jag sett dig kämpa riktigt mycket. Men känns jobbigt nu för min egen del då jag är konstant rädd att det ska bara fel på nån utav oss. Kram på dig
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-15 18:35:52 följande:

Man får känna avundsjuka när andra plussar! Och man får känna sig bitter när mensen kommer. Så strunta fullständigt i folk som gnäller hit och dit!!

Håller absolut med, men man vill inte trampa nån på tårna. Alltid är det nån som tar åt sig.. ^^
Svar på tråden BIM September 2014