BIM September 2014
Vad får er att känna er utanför?
Tillklaras, du har bim idag. Hur har det gått?
Vad får er att känna er utanför?
Tillklaras, du har bim idag. Hur har det gått?
Känner att jag vill försvara mig... Jag svarar inte på de som ställer frågor om sånt jag inte kan ett dugg om. Tex om någon frågar om temp, om bligravid-metoder m.m. Jag har ingen kunskap i det.
För att svara på din fråga då tog mensen slut idag :) 6e försöket nu.
För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad
Vi kör ingen speciell metod :) jag kör med ältester "bara" och så sexar vi så gott det går kring äl.
Kör du någon metod? :)
Nä de förstår jag att man inte svarar på om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?
Känner med dig. Vilket hemskt besked.. Vad beror allt på?
Har alltså nu, som 20 år gammal, fått veta att jag och min partner aldrig kommer kunna göra barn på egen hand. Känner mig inte hel längre.
Gjorde ett till nu på eftermiddagen. Såhär ser det ut. Finns väl ingen risk att få två falska på rad?
[quote=74171200][quote-nick]Gummsan skrev 2014-10-15 07:58:15 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser och säger grattis!
Hur går det för dig secretlyme?
Åh du är tillbaka här! Undrade idag var du hade tagit vägen :)
Man får vara avundsjuk och känna sorgen när andra plussar! Vet själv känslan <3
Tog 11månader här. Men jag skulle inte ta åt mig. Klart man är glad för andra samtidigt som det känns skit att man själv inte får det där pluset. Kram.
Man får känna avundsjuka när andra plussar! Och man får känna sig bitter när mensen kommer. Så strunta fullständigt i folk som gnäller hit och dit!!