• Zora

BIM September 2014

Vickylee skrev 2014-09-07 12:09:44 följande:

Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)

Ja, ökningen kommer efter Äl
  • Zora
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 00:33:25 följande:

Såhär ser mitt test ut när det torkat iaf.

Vet att man inte ska lita på det men hoppet är ändå där. :)

Ser ju lovande ut, men jag hade inte litat 100% på det (är en sån som vill ha klara otvivelaktiga besked) så vänta några dagar och ta ett nytt, eller testa ett digitalt, har fått för mig att dom är säkrare Men ett streck ser jag ju
  • Zora
    tillklaras skrev 2014-09-09 07:44:29 följande:

Tyckte mig se en skugga:/

Jag behöver era skarpa ögon!<3

Jag ser tyvärr inget, men det kanske är så svagt att det inte fastnar på bild? Hur långt har du till Bim?
  • Zora
    Glädje skrev 2014-09-09 05:31:43 följande:

Japp och där kom mensen på BIM+5!

Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/

Hoppar vidare till BIM oktober!

Vad tråkigt jag brukar också ha mensvärk från Äl till mensen kommer, så det är inget tecken för mig heller. Hoppas att oktober blir er månad!
  • Zora
    ÄlskarMina skrev 2014-09-09 07:40:05 följande:

Och jag fick en glad gubbe på äl-testet och jag som är hemma och ska sova efter min jobbnatt och sambon är sjuk och ska vara hemma. Lämpligt!

Heja!!
  • Zora
    Carerra skrev 2014-09-09 06:29:08 följande:

Nu på morgonen visade min monitor ÄNTLIGEN hör fertilitet!! Ikväll blir det en date men mannen i sovrummet :) Började ge upp hoppet där ett tag...

Vad bra!
  • Zora

Men grattis till er som plussat!!!!

Själv har jag ju Bim på lördag och idag har tempen sjunkit så jag har börjat ställa in mig på att det inte blev något den här gången heller

• Zora
    Bebben84 skrev 2014-09-10 09:49:56 följande:

Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)

Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)

Tänk på att texten på det digitala försvinner efter ett tag (gjorde det på testet jag gjorde när jag var gravid förra gången) tänkte om det är ett tag tills su ska ge honom det. Tror det försvann efter ca 24-48 h (minns inte riktigt)
  • Zora
    Bebben84 skrev 2014-09-10 10:10:12 följande:

Jag tänkte göra testet imorgon bitti och han kommer hem kl 17 så det bör funka hoppas jag :)

Då är det nog inga problem
  • Zora
    CarlaVeloso skrev 2014-09-10 16:49:24 följande:

Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!

Jag ser också nåt, men svaaagt. Ta ett i morgonbitti
Svar på tråden BIM September 2014