Inlägg från: VioloLaviose |Visa alla inlägg
  • VioloLaviose

BIM September 2014

flugsvampis skrev 2014-09-04 06:26:00 följande:
    Är det jag som är paranoid eller finns det faktiskt två sträck på detta testet? Trodde av hela mitt hjärta att det skulle vara lika toknegativt som de andra jag tagit så medan det låg o beslutade sig så torkade jag min stackars hunds diarrépölar :( så testet kan ha legat någon minut eller två för länge.

Jag är på BIM+2 har har redan haft otroliga humörsvängningar o känt mig nere sen äl. Har haft rosa flytning igår och dagen före bim. Har haft ont i brösten (ett åt gången, aldrig samtidigt) precis som före varje vanlig mens. Har känt "mensvärk" till o från ända sedan ÄL.

Kan det verkligen vara så att vi lyckats på första försöket?!
    Definitivt positvt! Grattis!
  • VioloLaviose

Alltså nu behöver jag råd.... Test taget för tre dagar sedan är totalt blankt, och det trodde kag de andra två var förutom spökstrecket igår

Men nu ser jag både på testet idag o från igår en tunn röd linje. Man ska inte läsa av efter så lång tid det vet jag, men tisdags var ännu längre sedan och det testet ät vitt som snö.

Jag ser dessutom med blotta ögat att där är streck. Färgsamling kanske ? Får ingen bra bild heller

Ser ni på de undre två eller är jag störd?

• VioloLaviose
    Zora skrev 2014-09-04 10:25:04 följande:
    Ett tunnt streck ser jag på nedersta, men jag ser ingen färg i det. Testa med cb digitalt kanske? Dom är väl kanske mer pålitliga har jag fått för mig
    I verkligeren är det rosa. syns tydlig vid genomlysning men det går ju inte att fota i motljus ;(

Nja väntar med att köpa nya tills de jag har är

Använda :) har Inte bim förrän tisdag heller. Men är man etttestfreak så är man haha :)
  • VioloLaviose
    Eeeel skrev 2014-09-04 10:49:39 följande:

En oredigerad och en redigerad (ökat skuggorna) från imorse. Stirrat mig blind. De andra fotona jag tog var TOTALT blanka. Är bim -3 eller -4.

phpAIjyOI02593.jpgphpMFTIuY33936.jpg

Jag ser på båda :)
  • VioloLaviose
    kasovi skrev 2014-09-04 11:52:42 följande:
    VioloLaviose skrev 2014-09-04 11:43:53 följande:

Åh håll tummarna att det INTE är ett spökstreck

Håller tummarna för er båda!

Testar alla tillsammans med respektive, eller lite i hemlighet för att överraska? :)
    Han vet nu när jag fått missvisande eller sådär spökstreck. Men när det blir solklart positivt så kommer jag överraska. Du då? :)

Har ni något tips på skojjigt sätt att berätta?
  • VioloLaviose
    Emmissara skrev 2014-09-04 12:05:12 följande:
    Jag vill också överaska honom och ja har lite småtankar på hur men behöver flera förslag så om någon har något så säg till :)
    Bulle i ugnen, men det tycker jag är

Lite larvigt hahaha :) .

Kanske fixa tröja med "storasyster" på till vår yngsta. Ocskså klyschigt dock :p
  • VioloLaviose
    Emmissara skrev 2014-09-04 12:23:28 följande:
    Min kille skulle inte fatta bulle i ugnen han skulle bara "varför har du en bulle där" och om ugnen är avstängd (för att det ska bli tydligare) så skulle han bara "vrf är den avstängd" och ist sätts igång ugnen haha

Detta är våt första barn så jag kan inte göra de men det låter sött

Jag har funderat på att köpa en napp där de står "I <3 daddy" och lägga den i örngottet på kudden så att den inte syns men när han lägger sig så kännare han den
    Åh :) låter kanon!
  • VioloLaviose

Ger upp. Har alls menssymptom och test idag bim-10 visar så negativt att det skrattar åt mig. Blivit förkyld också :(

Är så förbannad att jag inte kunnat hålla mig ifrån att testa. Onödiga pengar

Ska tröstäta thaimat till lunch

• VioloLaviose

Och nu är där ett sådant streck igen, antagligen spök. Vilken ond jävel bland molnen är det som gör såhär mot mig ?! :'(

Svar på tråden BIM September 2014