• Gummsan

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Nice!! Grattis igen!!
  • Gummsan
    CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 phpRTedL809740.jpg

Grattis!!
  • Gummsan
    Pyret 85 skrev 2014-09-11 06:52:25 följande:
    Fast du har ju 4 dagar till BIM så mkt kan hända än smile1.gif Kram
    Hade pos äl test på söndag kvällen och måndag förmiddag men vet ej exakt när ägget släppte. Hade i och för sig as ont i magen på måndag kvällen. (1/9 alltså) Men tycker man borde sett något nu iaf.
  • Gummsan
    Malinbarre skrev 2014-09-11 10:57:02 följande:
    Jag vet inte varför jag skrev det här, ville nog bara hjälpa någon som sitter hemma med syntom som inte är så vanliga. Men för mig har det varit så här och det är dessa symtom som jag kommer vänta på efter ev ägglossning :)
    Tyckte det va intressant och bra skrivet. känner igen symtomen så jag hoppas lite än att det inte ska va kört.

Beklagar dina MA/missfall
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-09-11 11:19:28 följande:
    Jaa, jag försökte få han i säng igår men då sa han att han prompt skulle behålla sina spermier för sig själv eftersom han tänkte göra testet idag då det gått 3 dagar från hans senaste utlösning. Minst 48h och max 7 dagar sen får det gå från hans senaste utlösning enligt CB. 

Ja du har rätt att allt handlar om tur. Igår sa min svärmor till mig att "Ni har ju matjord i fickorna, allt går er väg när ni vill" och hon syftade då på huset vi köpt. Men jag hade bara lust att be henne vara tyst för det är inte tur att vi fick huset, vi har ju letat i över ett år och sparat ihop alla pengar själva, och allt går inte som vi vill, hade det gjort det så hade vi varit gravida nu. Men det vet ju inte hon om. 
    Min gubbe tog ett sånt test igår Va ca 48timmar mellan Hittade på tradera för 50kr
  • Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-09-11 15:59:36 följande:

Mannen har kommit hem och fått beskedet att han ska bli pappa <3. Det ögonblicket var magiskt <3.

Han fick en låda. Jag sa "jag har en present till dig. Jag tror att du kommer älska den i resten av ditt liv faktiskt". Han öppnade och såg bodyn och det positiva testet. Lyckan var total! Han började gråta och skratta och pussade på mig tusen ggr! Sen fick magen en puss också <3. Nu går vi runt här hemma i ett lyckorus på små rosa moln <3

Önskar innerligt att ni alla får uppleva samma sak inom en snar framtid! phpSQmM9A08028.jpg

Åh vad underbart! Blir änna tårögd här så rörande verkligen <3
  • Gummsan
    Paulas mamma skrev 2014-09-11 16:09:55 följande:

Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:

Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!

phpArEkc932859.jpg

Ja kan inte se någon prick :-/
  • Gummsan
    Paulas mamma skrev 2014-09-11 16:09:55 följande:

Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:

Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!

phpArEkc932859.jpg

Det jag har fått på dessa test ibland är att det typ ser ut som om någon bitit i det. Är det typ så pricken är?
  • Gummsan

Haha jag vet jag är rätt manisk och knasig :-P Speciellt när jag börjar trixa fram streck

Svar på tråden BIM September 2014