BIM September 2014
Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3
Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3
Ne verkar inte vara våran tur denna månaden heller
Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3
Mannen har kommit hem och fått beskedet att han ska bli pappa <3. Det ögonblicket var magiskt <3.
Han fick en låda. Jag sa "jag har en present till dig. Jag tror att du kommer älska den i resten av ditt liv faktiskt". Han öppnade och såg bodyn och det positiva testet. Lyckan var total! Han började gråta och skratta och pussade på mig tusen ggr! Sen fick magen en puss också <3. Nu går vi runt här hemma i ett lyckorus på små rosa moln <3
Önskar innerligt att ni alla får uppleva samma sak inom en snar framtid!
Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:
Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!
Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:
Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!
Haha jag vet jag är rätt manisk och knasig :-P Speciellt när jag börjar trixa fram streck