BIM September 2014
Jag testade på bim och bim-1, tyckte ja såg något på bim-1 men såg inget på bim därför jag blev så Depp och därför jag inte vågar testa :(
Har du inte tagit något test alls? Jag tror du är preggo
Jag testade på bim och bim-1, tyckte ja såg något på bim-1 men såg inget på bim därför jag blev så Depp och därför jag inte vågar testa :(
Har du inte tagit något test alls? Jag tror du är preggo
Fortfarande ingen mens för min del är på bim+10, tog ett test igår o de va negativt
Då kanske de finns hopp för mig också, är på bim+10, testade negativt igår.
Syndes det starkt direkt då, eller var de svagt i början?
Ja absolut:) jag plussade inte förens bim+8 tog tester varenda dag men det var inte förens då det första plusset kom:) s
Okej, då ska jag testa på fredag igen när jag är på bim+14 om inte mensen har kommit
Ja verkligen :) det var väldigt svagt då det var inte förens en vecka efter det alltså typ bim+14 jag fick ett starkt plus :)
blir galen på mig själv och min kropp, är på bim+13 idag, testade i söndags senast men fick negativt då, har haft ilningar i tjejmagen de senaste dagarna till och ifrån men idag har det känts mer än tidigare dagar, som ja har sagt innan så har jag haft yrsel och illamående i snart 3 veckor.
tänkte att ja skulle testa imorgon men jag är rädd, vet hur ledsen ja blir om jag står där med ett minus. Kan inte kroppen bara funka som den ska!!!!
Håller tummarna för dig!
Jag är fortfarande aktiv i tråden och som jag har skrivit innan så har jag varken fått min mens eller ett plus.
Är på bim +14 idag, tog ett test i morse och tyckte att det kanske va ett svagt svagt streck/skugga men det va nog bara önsketänkande
Nu försvann även ni som inte angett ett datum under BIM Oktober. Antar att de flesta bara är nedflyttade från BIM September-listan och inte är aktiva i tråden mer.
Du vill inte lägga upp foto i tråden? Klart du ska få vara kvar :)
Tack, jag hoppas också att det är ett plus men jag tror tyvärr att dådet bara är mitt önsketänkande,
Jag slutade med mina P-piller oktober 2013, fick igång min mens i januari och har sedan dess haft en cykel på cs 35 dagar, förutom den här och förra, förra så var min mens 3 veckor sen och då fick jag jätte ont innan det började blöda och mensen kom 1 timme efter det, jag brukar annars få menssmärtor 12-24 timmar innan min mens startar.
Är rädd att jag har fått en cysta igen :(
Ska ja ringa till gyn eller mödravårdscentralen om jag vill ha hjälp nu när jag försöker bli med barn?
Tyvärr ser jag inget.. Men om du ser något svagt hoppas jag såå för dig att det ökar!
Jag håller tummarna för dig :)
Jag har bestämt mig, jag testar imorgon. Men tänker inte ta de jag har hemma, de mäter från 50mIu (gissar jag på, står "kan tas så tidigt som dagen efter förväntad mens") utan köper ett CB ikväll. Håller tummarna....