• Bebben84

BIM September 2014

EmmaK1 skrev 2014-11-01 15:15:52 följande:
    Hej:D

Skönt att allt har gått bra, drygt med foglossningarna bara. Hade du det med ditt första barn också? Stämde ditt bf datum eller har du blivit flyttad? Är lite nyfiken:)
    Hej hej :)

Jo hade ju det tyvärr så det var väntat :/

Mitt datum stämde exakt på dagen :). Bf 22 maj :) Hur mår du?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 15:21:01 följande:
    Nä här görs inga VUL om man inte är döende tyvärr... Typ.
    Nä men! Jag har gjort 3 st redan. Vart bor du?
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-11-01 15:25:16 följande:
    Det tror jag säkert. Just därför längtar jag verkligen till jul nu då jag går in i vecka 12 :)

Tack, plusset var så efterlängtat. Plussade samma dag som vi fick huset så idag har vi flyttkaos.
    Härligt! Vilken lycka :)
  • Bebben84
    Milie skrev 2014-11-01 15:33:17 följande:
    Välkommen tillbaka! Låter tufft med foglossning men vad skönt för dig att du är i vecka 12.
    Tack :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-11-01 15:42:37 följande:
    Skönt att du ändå va inställd på det! Vad roligt att datumet stämde spännande att se om det gör det hela vägen:) det gjorde det på mig med första, alla undersökningar sa att han skulle komma 5/9 och han kom då:)

Jag mår ganska så bra är lite illamående ibland och tror att jag känner av ichias lite för har ont i rumpan ner mot låren när jag lyfter tungt! Ska göra cellprovbiopsi på måndag och hoppas att vi ska få se bebben då och att allt ser bra ut! Hade en liten blödning efter jag och sambon myst lite idag så är lite nojjig över den fast jag vet att det är normalt!! Man slutar aldrig oroa sig! Är v 11+4 idag och hoppas att jag slipper flytta bakåt iaf:)
    Wow vad häftigt att han kom exakt :)

Usch, trist med cellbiopsin. Gjorde själv en konisering i mars. Hoppas allt går toppen och att du får se den lilla/e. Ischias är inte kul! Har haft det också! Om det inte släpper så kontakta en sjukgymnast pronto!

Ska du göra kub?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 16:41:26 följande:
    Jag bor utanför lund.
    Trist att det ska vara så :/. Jag har gjort 2 privata VUL och ett vanligt ul genom min bm. Hade blivit helt knäpp om jag inte gjort dom. Men erbjuds du kub då?
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 17:03:45 följande:
    Nej KUB erbjuds man om man är över 33 och det är jag inte.
    Men jösses så olika det är beroende på vart man bor! Jag är 30 och min sambo 26, och vi blev erbjudna kub. Orättvist!
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-11-01 17:25:47 följande:
    nee jag ska inte göra kub tror inte man får göra det om man inte är runt eller över 35 år här. Bor i Borås.

Får bara ont när jag jobbar när jag lyfter 20-30 kg lådor så får försöka undvika att göra det så gott det går. 

skulle du göra kub nu i veckan eller när var det? Får man fråga varför du ska göra det eller får alla möjlighet att göra det? :) 
    Jag ska göra det för att jag dels blev erbjuden men min bm tycker att jag ska göra det för att slippa gå runt orolig.
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-11-01 19:53:49 följande:
    Ja det är väll jättebra om man får möjligheten att göra det:)
    Ja det tycker jag och min sambo i alla fall :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 11:45:27 följande:

Tack för stödet tjejer <3

Åh Pyret <3 håller tummarna för en ofarlig blödning <3
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-06 09:58:50 följande:
    Med tanke på omständigheterna så mår jag ändå ok. Har inte alls tagit det lika hårt denna gången även om jag såklart är ledsen. Rent fysiskt så har jag haft mer ont denna gången. Men i natt har jag iaf lyckats sova. Tack för omtanken <3
    <3
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-06 09:59:50 följande:

Ibland är det inte alltid en fördel att bli gravid lätt. Det har tagit sig på andra försöket båda gångerna jag blivit gravid nu och båda har slutat med mf.

Nä så är det tyvärr :/
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-11-07 08:57:56 följande:

Förlåt, Ett till bara :) phpyPeBjq18134.jpg

Vågar nog säga grattis! :)
  • Bebben84

Även jag smyger kvar :)

Är i vecka 15 nu och graviditeten har tagit hårt både fysiskt och psykiskt på mig. Haft lite depp som jag sakta med säkert är på väg ut ur, illamåendet är borta men har HEMSK foglossning som gör att jag delvis behöver kryckor. Men hejar på er och hoppar innerligt på massor av plus i december <3

• Bebben84

Hej hej! Jag är också här och läser ibland och hejar på er alla från kulisserna :). Hoppas innerligt att det börjar regna plus här i tråden snart <3

Själv är jag snart i v.26 och mår helt ok. Vild bebis i magen :)

Kram på er

Svar på tråden BIM September 2014