• Bebben84

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-14 10:18:24 följande:

Jag kan tänka mig oron, vännen.

Men du väntar inte ett missfall, du väntar barn <3

Men åh, fina fina du <3

Du har så rätt! Jag måste börja tänka så!
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-14 10:18:43 följande:
    Vad skönt:) det gjorde jag inte med sonen heller och det va inga problem så du behöver inte oroa dig:) jag har beställt hem gravtest så att jag kan ha lite koll, som du skrev innan så blir man ju orolig vid allra minsta grej som händer!
    Tack :). Läst att många inte känner så mycket och det gått bra ändå!

Jag vågar inte ta tester varje dag. Jag är så rädd att testet visar visar eller nåt. Då kommer jag bryta ihop :/. Hat VUL den 1 okt. Får hålla mig tills dess.
  • Bebben84
    Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:

Vad tror ni om detta? 
    BIM -5, strecket är rosa/lila. 
    Spök eller vågar man hoppas? 

Du är GRAVID!!! Grattis :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-14 13:36:42 följande:
    Vi kan inte göra annat än hålla tummarna. :) i morgon ska vi börja använda glidmedlet, hoppas att det gör susen. :)
    Håller verkligen tummar och tår! :)
  • Bebben84

Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).

NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.

Kram på er alla <3

• Bebben84

Hej alla! Lovade att hoppa in här och säga hej när jag nått 12 veckor. Och där är jag nu :). Ser att många har plussat, STORT grattis till er!! Och ni som inte plussat ännu, ni är grymma som kämpar på och jag hoppas innerligt att ni alla också får ett fint plus snart :).

Kram på er :)

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 14:41:54 följande:
    Hej Bebben! Du har varit saknad! Hur mår du nu? kram
    Åh gulle :)

Jag mår ok nu. Hade hemsk illamående men det har lagt sig men har jordens foglossning :/. Använder redan både stödbälte och kryckor. Går även till sjukgymnast en gång i veckan. Men men, bebben i magen mår ju bra och det är det viktigare :).

Hur mår du? Hur har det gått för dig?
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-11-01 14:58:50 följande:
    Åh, har det redan gått 12 veckor? Gud så skönt. Och så himla kul att ha dig tillbaka! :)
    Ja men kan lova att det kändes som en evighet hit :)

Såg att du precis plussat! STORT grattis!!!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 15:03:02 följande:
    Usch hoppas det blir bättre för dig. Jo jag mår bra får jag faktiskt säga. Har mått lite illa i början på veckan men har mått bra ett par dagar nu. Bara ont som tusan i brösten. är i v. 6+0 idag.
    Megagrattis till ditt plus! Tusan vad kul!

Usch illamående är inte kul :/.

Jag har också sjukt ömma bröst fortfarande. Hade jag inte alls med dottern. Har även luktsinne som en blodhund :D
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-11-01 15:08:02 följande:
    Tack smile1.gif Det tog sig på andra försöket även denna gången. På onsdag är det dags för hälsosamtal. Tiden verkligen sniglar sig fram. Jag vill ju vara i v.12 nu...
    Ja jösses vad tiden går sakta fram till v12. Har du fått göra något VUL?

Vi har redan fått se vår lilla räka <3 men dags för kub om 12 dagar. Nervöst värre!
Svar på tråden BIM September 2014