• Bebben84

BIM September 2014

SecretlyMe och NILE90, hur mår ni? :)

• Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 22:34:34 följande:

Fast det är väl inte någon som ignorerar någon medvetet?? Inte för mig iaf. Jag bad Fian skriva sitt inlägg igen så att jag kunde skriva in henne på listan. sen har jag varit upptagen. 

Jag iaf, ignorerar ingen medvetet. så rätt onödigt att bli irriterad på tråden tycker jag.

Hur mår du pyret? Några känningar? Fortfarande inga ömma bröst som du brukar ha? :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 22:47:30 följande:
    Ingenting i brösten alls... Nu ikväll har jag lite ont i ländryggen. Det kan dock bero på att jag storstädade hela fm. Men det är det närmsta något tecken jag kan komma, haha!
    Spännande :). Håller hårt i tummar och tår för dig <3
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 22:51:37 följande:
    ååh tack <3 Hoppas du kom ihåg att blåsa lite gravidstoft åt mitt håll ocksp smile5.gif <3
    Klart <3. Blåser lite extra nu bara för att vara på säkra sidan :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-13 22:51:37 följande:
    ååh tack <3 Hoppas du kom ihåg att blåsa lite gravidstoft åt mitt håll ocksp smile5.gif <3
    Men måste säga, fy vad jag ändrades så fort jag fick ett plus! Jag har under vår bebisverkstad varit cool och lugn, inställd på att det kan ta ett tag osv. Men nu- nä fy vad jag är orolig HELA tiden! Sååå rädd att något ska gå fel :/
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-13 23:39:07 följande:

Mitt upp i mysperioden haha :) inget positivt ältest men det kommer nog till veckan. Hur mår du?

Haha den bästa perioden ;)

Jag mår ok. Lite illamående och yr ibland. Sjukt andfådd också. Och trött. Men inget som inte är hanterbart. Däremot är den här oron att något ska vara fel eller gå fel HEMSK! Jag har ju ingen direkt växvärk tex och det får mig att balla ur totalt :O. Vad hände med mig liksom? Jag var så lugn och cool när vi höll på att försöka. Nu är jag ett nervöst vrak som bara tänker dumma tankar. Ska på VUL 1 okt i alla fall för att se att hjärtat slår. Tills dess är jag lite försiktig med att drömma mig bort...
  • Bebben84
    Millannn skrev 2014-09-14 00:29:16 följande:

Hej allihopa! Jag läste om livmodertappen och skulle vilja veta lite mer! Vad är vanligast när man är gravid? Hur ska den vara liksom? Jag kände alldeles nyss och den var väl typ 5 cm in och mjuk, och spetsig typ som min tumme, har jag träffat rätt då? Tacksam för svar :)

Jag höll på med det där att kolla tappen men det stämde ju aldrig så mitt råd är att inte hålla på att känna på den alls :)
  • Bebben84
    Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla Hjärta

Nej fy :(. Finner inga ord :(. Det där är min mardröm just nu :(. Inga ord kan trösta dig så jag skickar en kram istället <3
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-14 07:35:10 följande:
    Här mår vi bara bra. Mitt uppe i mysperioden här med. Räknar med ÄL på ons eller tors. Tempar och har mig varje morgon, hittade flera analysfunktioner (ingår i prova på VIP typ) i appen FertilityFriend som jag tror jag vara till stor nytta. Om inte annat så är det ju intressant. Enligt alla de där analyserna så hade jag "high" chans att bli gravid förra cykeln och "good" cyklarna innan, baserat på när man har haft ÄL och haft sex. ÄL sker oftast på dag 15 och jag har en lutealfas på 13 dagar. Finns en massa massa mer analyser, är helt frälst. Haha.
    Så du är också i bästa perioden ;)

Oh spännande med analyser :). Jag har faktiskt bestämt att detta är sista BIM-listan du är med på! Nu vill jag ha dig på bf-listan :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-14 09:33:35 följande:
    Jag mår bra än så länge:) mådde inte illa en ända gång med sonen så hoppas att jag slipper denna gången med. Det jag känner mest är molvärk och stickningar i nedre regionerna:)
    Jag känner typ ingen molvärk alls.... :(
Svar på tråden BIM September 2014