BIM September 2014
SecretlyMe och NILE90, hur mår ni? :)
SecretlyMe och NILE90, hur mår ni? :)
Fast det är väl inte någon som ignorerar någon medvetet?? Inte för mig iaf. Jag bad Fian skriva sitt inlägg igen så att jag kunde skriva in henne på listan. sen har jag varit upptagen.
Jag iaf, ignorerar ingen medvetet. så rätt onödigt att bli irriterad på tråden tycker jag.
Mitt upp i mysperioden haha :) inget positivt ältest men det kommer nog till veckan. Hur mår du?
Hej allihopa! Jag läste om livmodertappen och skulle vilja veta lite mer! Vad är vanligast när man är gravid? Hur ska den vara liksom? Jag kände alldeles nyss och den var väl typ 5 cm in och mjuk, och spetsig typ som min tumme, har jag träffat rätt då? Tacksam för svar :)
Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla