SecretlyMe skrev 2014-10-28 07:50:59 följande:
Jo jag vet för det märks, både på tempen och sättet du pratar och beskriver symtom på :) inga tvivel där inte :) smyger in ett grattis i förskott, hihi ;)
Nej, jag tempar när jag vaknar vilket oftast är mellan 6-8. Jag brukar inte tempa en speciell tid, vaknar jag mitt i natten tempar jag då. Jag vet ju att det blir svajjigt i tempen och att jag förvirrar mig själv genom att göra så men eftersom att det stämmer oavsett när jag tempar tycker jag inte det spelar någon roll :) Tänker aldrig ställa klockan för att ta tempen, då har det gått för långt :p
Tack för hoppet, men tänker som sagt sluta försöka så det är så skönt att slippa pressen :)
Du är ju för underbar. :) Men jag vågar inte hoppas för mycket, det kommer liksom i vågor. Varje morgon är en riktig plåga när jag ska ta tempen, så om den fortfarande är hög på fredag på BIM så slutar jag tempa.
Mellan 6-8 är ju inte så stor skillnad, hade ju varit annat om du hade haft ett intervall på flera flera timmar. Huvudsaken är väl ändå att man haft minst 3 h sammanhängande sömn :) Min biologiska klocka gör att jag vaknar samma tid varje dag, oavsett om det är helg eller inte. Vet inte när jag hörde mitt larm på mobilen ringa sist.
Förstår verkligen att det ska bli skönt att slippa pressen och låta naturen ha sin gång. Det är verkligen påfrestande hela den här proceduren.