BIM September 2014
Tempen ner igen. Inget denna gång heller. ÅH SÅ KUL DET HÄR ÄR!!!!
Men skiiiiit!
Hatar egentligen att ta tempen varje morgon, är ju tusen gånger mer nervöst än ett grav-test.
Tempen ner igen. Inget denna gång heller. ÅH SÅ KUL DET HÄR ÄR!!!!
Men skiiiiit!
Hatar egentligen att ta tempen varje morgon, är ju tusen gånger mer nervöst än ett grav-test.
Min temp höjdes idag, men den har gått lite freak out sen i fredags, den är verkligen högt och lågt. Men tror det har med temperaturen i sovrummet, vi har inte på elementen så rummet är som kylan/värmen utanför bestämmer... och det påverkar nog.
Nåväl... på fredag får jag väl antagligen en sänkt temperatur, men hoppas inte!
Trist SecretlyMe att den gick ner :( Det är ju det värsta, man har så hög förhoppning och så piper termometern och tempen är för låg för att man ens ska kunna hoppas en liten stund till =(
Kanske dum fråga men jag är inte så bevandrad i den här världen; varför kollar ni tempen? Ska man ha högre temp när man är gravid eller?
Vi blir fyra med bim på fredag ^^
Nej, tre. Jag hade min dipp för mensen idag :p
Idag kom mensvärken tillbaka, men bara på högersida i magen... i övrigt är jag inte speciellt hoppfull. Men man vet ju aldrig! Det molar på och hugger till i mage, precis som alltid. Tuttarna har börjat göra lite ont, men inte som vanligt dock... vi får väl se. Imorgon är det 4 dagar kvar till BIM!
Någon som ska testa då?
Det finns ju en risk...
Jag överanalyserar inte testen dock. Men man har ju hållit dem mot lampan någon gång och hoppats få se något. Dock alltid tokblankt så det går inte att analysera direkt :P
Jag är mer rädd att få + och sen missfall... lika bra att vänta en stund :)
Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.
Fick du felaktigt positivt eller sånt grått streck som vissa märken har haft? Kommer inte ihåg vilket av dom det är...
Skulle deppa ihop totalt om jag fick falskt positivt. Hundra gånger av hundra ett äkta minus än ett felaktigt plus!
Jag tempar också för att dels se att äl varit och dels för att vara förberedd på att mensen kommer :)