Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2015-11-08 20:30:33 följande:

Oh fy vad jobbigt, att den kan ge så hemska biverkningar :O Kram!

FruA78 skrev 2015-11-08 20:37:16 följande:

Oj såg inte ditt tidigare inlägg idag. Nej vad jobbigt :(

eagle87 skrev 2015-11-08 19:35:32 följande:

Åh jobbigt. Vilken dag är du på?

Är på dag 6. Dagen efter sista tabletten.
  • SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-11-08 22:25:38 följande:

Okej, spännande snart dags för äl då ;) Jag tog sista tabletten idag så vi ligger ungefär lika denna månad.

Är det första kuren för dig?
  • SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-11-10 12:13:49 följande:

Precis varit hos läkaren och det var endast en mogen äggblåsa på vänster sida den på höger hade slutat växa. Så ikväll blir det till att ta sprutan och insemination på torsdag mitt på dagen :) Känner på positiv igen, det känns så skönt. Självklart så går det upp och ner ibland känns det hopplöst men idag känns det bra.

Vad skönt att du mår bra idag
  • SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-11-10 17:37:40 följande:

Ja såna dagar är sköna. Hur mår du nu har biverkningen minskat?

Inga flera panikattacker. Dock illamående, värmesvallningar och yrsel/trötthet.
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-11-11 20:26:25 följande:

Positivt äl test idag. Jätte blandade känslor. Vill försöka för att jag vill bli gravid vill inte för vill inte misslyckas

Känner igen känslan så himla väl! ??
  • SRMmamma87

Plus på Äl-testet idag, så blir nog ÄL imorgon. Använder mig av clearblue så får två dagar med glada gubbar. 

• SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-11-13 12:56:14 följande:

Har du mkt äl sekret ?

Faktiskt mer våta flytningar Hoppas brobyggarsekreter är på g i morgon. Har aldrig haft superstarkt äggvitesekret du?
  • SRMmamma87

Är så ledsen  

Det känns som om det ena efter det andra hindrar oss från att ha ett samliv. Först låg mannens pappa på sjukhus och då var han inte riktigt på humör, nästa månad var vi tvungna att avstå pga mediciner, denna månad... tja... mannen ligger i badrummet och spyr pga. ätit en kyckling som inte var riktigt tillagad. Det kanske inte är menat att vi ska få en chans ens att bli föräldrar. Känns som pergotime och alla biverkningar verkligen varit förgäves. Vill skrika och kasta saker och gråta, men gör ingeting. Säger ingenting. Får ondare och ondare i själen. Jag hatar det här så jävla mycket. Är arg på min man, fast det inte är hans fel. Är arg på hela grejen. Så fruktansvärt uppgiven och ledsen. Nu går jag nog sönder snart.

• SRMmamma87

Fick glad gubbe igår och ingen idag?!? Har ALLTID fått de två gubbarna i rad man ska med clearblues digitala test. Vad beror detta på? Pergotime? Idag har jag mer ont, känner mig spänd i tjejmagen.

Tack för ert stöd tjejer. Känner mig fortfarande uppgiven och ledsen. Det känns verkligen som att vi aldrig kommer lyckas.

Svar på tråden BIM September 2014