• Bebben84

BIM September 2014

eagle87 skrev 2014-09-11 02:13:38 följande:
    Hej grattis :))) måste bara frpga en sak, läste i aug tråden att du ej hade äl flytningar? Hade du de denna gång nu när du plussa ?
    Tack :)

Nope har inte haft det synligt en enda gång! Åt däremot bisolvon som jag tycker gav mig liiiiite mer flytningar denna månad.

Det här med att försöka sova med tusen tankar i huvudet går lite sådär :D
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-11 05:18:47 följande:
    Här är en till som ligger vaken. Men mest för att katten försökte gräva sig ner till Kina i sin kattlåda smile5.gif
    Hahaha! Min hund gör inte sömnsaken bättre här hemma heller. Han ska prompt liggs under mitt täcke och jag får smått panik över att ha honom där :D
  • Bebben84
    CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 phpRTedL809740.jpg

Grattis!!!!!!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-11 07:26:42 följande:

Jag har sån molvärk just nu. Kändes som mensen kom men när jag gick på toa så var där inget. Alltså jag är på ÄL+3 så det finns ju inte en chans att jag kan känna något redan!!!!! Nog min hjärna som inbillar sig.

Johodu, finns visst en chans att man redan kan känna något ;). Håller tummarna sååå hårt för dig <3
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-11 07:48:56 följande:
    Du var inte ensam om att vara riktigt avundsjuk igår. Jag och en kompis lyckades nästan luska fram att en annan av våra fd kompisar är gravid. Hon har liksom börjat gilla massa bebisrelaterade grejer på facebook så det känns ganska uppenbart. Det som stör mig mest är att den här fd kompisen tidigare sagt "I augusti ska vi börja försöka för vi vill ha ett majbarn", så det gick väl på en gång för dom. 

Nej jag tycker det bara är på tiden att vi andra som också kämpar för ett plus får ett plus nu snaaart! :) 

Är jätteglad för alla som plussat här i tråden, speciellt Bebben84! Hjärta
    Men åååh fina du <3
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-09-11 07:50:58 följande:

CD 8 idag så idag börjar myset igen. :) Bästa perioden på hela månaden. haha.

Men sambon har bestämt sig för att han vill göra ett spermietest idag, jag hade gärna sett att vi väntar tills efter mysperioden med att göra det men det är väl bara att hålla tummarna för att han får ett positivt svar på det ikväll! :) 

Håller tummarna för er!

Min sambo gjorde också ett. Han ville veta. Och när det blev positivt släppte mycket stress hos honom. Hoppas samma blir för er!
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-11 08:24:17 följande:

Till alla som skrev igår; tack, ni är fantastiska. Gud vad glad jag blir av att logga in hit!

<3
  • Bebben84
    Zora skrev 2014-09-11 08:35:29 följande:
    Jag säger ja! Jag lever som vanligt tills jag får svart på vitt att jag är gravid. Skulle jag redan nu börja akta mig för allt man ska undvika som gravid skulle livet och barngörandet bli en väldigt tråkig och stressande period, som ju kan dra ut på tiden månader och år. Däremot skulle jag aldrig supa mig full i perioden mellan Äl och Bim, men ett eller två glas vin hade jag tagit.
    Jag tänker precis samma! Jag drack sparsamt perioden mellan ÄL och BIM men annars drack jag som vanligt. Nu blir det i get mer för min del på ett bra tag och det känns helt ok :)
  • Bebben84
    Beth1 skrev 2014-09-11 08:55:27 följande:
    Precis! Nej nu blir det att vara nykterist ett tag för dig  smile2.gif gud så roligt!!
    Var det idag du skulle berätta för sambon?

Ja :D och det känns mer än ok!

Japp ikväll kommer min sambo. DÅ kommer jag garanterat börja gråta <3
  • Bebben84
    Beth1 skrev 2014-09-11 08:59:24 följande:
    Ok. Men du ge inte upp hoppet förrän mensen verkligen kommer! Jag vet hur lätt det är att deppa ihop, jag tyckte det var jobbigt bara att inte min äl kom i tid den här månaden :-/  men det finns ju så många exempel tycker jag där folk inte känt något och stickorna har varit blanka men så plötsligt vid BIM händer det! smile1.gif
    Hoppas för din skull!
    Jag och jag är ett sånt exempel! :)

Så ge inte upp tjejer <3
Svar på tråden BIM September 2014