• Bebben84

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-10 18:41:32 följande:

Jag vet inte varför. Men heyorange, jag tror du är gravid denna gång.

Känner nästan på mig att vi kommer bli det oxå, men det kan likväl vara önsketänkande :)

Jag har ju blåst gravid-stoft på er så nu borde ni bli gravida :) <3
  • Bebben84
    Emmissara skrev 2014-09-10 19:00:11 följande:
    Haha ja hoppas det kom lite på mig med även fast att jag är övertygad om att det inte tog sig den här månaden heller, tänkte att ja skulle köra med äl-test nästa månad då jag inte har så stor koll på min äl, sitter och kollar på olika äl-tester

Som sagt övertygad om att ja inte är gravid och inväntar nu bara mensen på fredag
    Jag var också sjukt övertygad och hade precis köpt ÄL-tester för 350kr ;)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 18:57:52 följande:

phpepdg9J99823.jpg

Tog en cb test nu då jag va lite skeptisk till testet imorse, känns så skönt att få det bekräftat:) tänk att våran lille pojk ska bli storebror:)

Ååååhhh!!!! <3
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 19:09:21 följande:

Åh jag är också nervös för att ta ett digitalt!

Mitt digitala stegrades aldrig från 1-2 veckor till 2-3 sist, så det spökar lite.

men jag är sååå sugen på att ta ett! :) har två hemma!

Visst är dom digitala läskiga? :O. Blir så svart på vitt liksom!
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 19:27:01 följande:

hoppas att det är okej att jag stannar kvar här och följer er andras resa, känns tråkigt att lämna när man varit inne varje dag och läst vad alla skriver?!

Jag vill inte heller lämna :(. Lovar att inte prata graviditet om någon tycker det är jobbigt. Vill bara följa er och peppa er när ni har gråa dagar :)
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 19:44:14 följande:

Jag tycker att det skulle vara sjukt roligt om alla som plussar men också alla som får kämpa igen nästa månad stannar i samma tråd! Jag har fått så mycke tycke för er alla och jag vill ju följa alla er vare sig ni är gravida eller kämpar! Och jag kommer absolut inte tycka att det är jobbigt om ni som fått glädjen att plussa, pratar om graviditet! Så kan inte alla stanna och vi kämpar allihopa tillsammans? Graviditet är inte enkel att gå igen heller! Och vi kan alla stötta varandra gravid som icke gravid! <3

Åh underbara du <3 mer än gärna!
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 19:46:35 följande:
    Hur går det?? :D
    Ska hålla mig 40 min till :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 19:53:09 följande:
    det kommer gå bra :)
    Så nervös att jag nästan kissar på mig vilket jag inte får göra för jag måste kissa på testet haha!
Svar på tråden BIM September 2014