• Pyret 85

BIM September 2014

Eme91 skrev 2014-09-01 03:33:49 följande:

Tack så mycket allihopa! Vi har kört utan skydd sen men fick då ett tidigt mf (tror jag), plussade svagt och sen efter några dagar kom mensen, mellan maj-juli var mensen puts väck så känns underbart att det hände nått nu, och så overkligt!!
    Håller tummarna för att allt går som det ska bara :)
    Jag har en som här hemma som föddes aug-13,

Grattis till plusset!!!
  • Pyret 85
    Missyk skrev 2014-08-31 22:11:01 följande:

Pyret85 har du ett barn född 13?:) tyckte jag kände igen ditt namn från en gammal tråd :)

Nej, min son är född 05.
  • Pyret 85
    Gummsan skrev 2014-09-01 06:15:12 följande:

Dag 22... Men nu är väl ältestet positivt iaf? (Strunt i gravtestet :-P) phpRYv3Wl90244.jpg

Nu är ju strecken lika starka så jag antar att det är positivt. Jag tolkar det så iaf.
  • Pyret 85
    fantasifull skrev 2014-09-01 14:54:09 följande:

Det här är BIM -5. Brukar inte testa tidigt men kunde inte hålla mig den här månaden. Vad har ni för åsikter om det här testet ?

Grattis till plusset!
  • Pyret 85

Negativt ÄL-test precis. Dock har jag idag väldigt tjocka snoraktiga flytningar, precis som jag brukar ha innan de riktiga ÄL-flytningarna kommer så håll tummarna att det är på gång. Är på 21 idag. Och jag vet ju inte riktigt hur kroppen är efter mf.

• Pyret 85

Toknegativa ÄL-test... blir så less. Dag 22 nu. Antingen har jag missat de, började testa sent (har inte haft några tecken alls på ÄL, i vanliga fall vet jag exakt när ÄL är), eller så är det på gång eller så har jag ingen ÄL denna månaden helt enkelt.

Trist att inte veta liksom.

• Pyret 85
    Alvolina skrev 2014-09-02 15:51:44 följande:

Någon som vill svara på om båda dessa test är positiva? Det ena är från igår och det andra som kanske är lite starkare är från idag. Båda e.m.

Båda är absolut positiva.
  • Pyret 85
    joss82 skrev 2014-09-02 15:48:46 följande:
    Så har det varit för mig också. Tänkte ge upp testningen idag, dag 24, men nu blev det faktiskt starkare. Så nu fortsätter jag testa och hoppas på sen äl! Tappa inte hoppet!
    sist jag testade med stickor så var ÄL sen (har alltid kommit som en klocka innan vi påbörjade bebistillverkningen) och då fick jag pos ÄL-test på dag 20. Men nu efter mf så vet jag ju inte hur kroppen fungerar.
  • Pyret 85
    joss82 skrev 2014-09-02 16:10:26 följande:
    Nej, har förstått att mf kan ställa till det lite. Hoppas den kommer!! Även om jag vet att det är normalt att man inte har någon äl 1-2 ggr/år vill jag ju inte att det ska vara nu!!
    Håller tummarna för att vi båda får ÄL snart
Svar på tråden BIM September 2014