BIM September 2014
Om man har alla symtom på ägglossning, men inget positivt test på sticka, är det kört att bli gravid då?
Om man har alla symtom på ägglossning, men inget positivt test på sticka, är det kört att bli gravid då?
Varning för äckelinlägg!
Hade ju snoraktiga flytningar häromdagen men sen har det inte hänt mer så jag har ju nästan gett upp hoppet om ÄL. Men nu precis när jag var på toa så hade jag äntligen äggviteflytningar så nu håller jag tummarna för att ÄL är på gång. Är ju på dag 25 idag. Får ta ett ÄL-test ikväll när jag kommer hem. Har "mensvärk" idag också.
Väldigt lång cykel denna månaden, jag som i vanliga fall har 28 dagar.
Någon som har barn sedan tidigare, som haft negativa tester fram till BIM o sedan plussat??
Eller vet någon/några som gjort det?
Tacksam för svar!!
Japp och där kom mensen på BIM+5!
Helt grundlurad av min kropp, men mensvärk från ÄL till mens verkar inte vara nåt tecken på graviditet för mig iaf :/
Hoppar vidare till BIM oktober!
Trodde jag fick min mens BIM+1, hade röd/rosa flytning 1,5 dag, och sedan igår kväll har det inte varit någonting. Fått synliga bristingar på brösten som jag inte haft tidigare. Vad händer? Får hem mina grav-tester idag eller imorgon. Vet inte om man vågar hoppas lite :/
BIM idag :) tog ett test imorse som visade detta!
Hej tjejer! Är på äl+7 idag och mina symtom är bara lättretlig och gråtmild! Blir jättearg på pojkvännen jättelätt, känner mig otroligt gnällig :( ni andra som har BIM nästa helg, vad har ni för symtom?
Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3
Jag är på ÄL+9 idag och har under dagen haft båda ganska rikliga vita lotionflytningar och nu något som ser ut som ÄL-flytningar. Brukar knappt se några flytningar alls mellan ÄL och mens. Någon som varit med om liknande? Tecken på något?
Har haft rikliga lotionflytningar i tre dagar nu ungefär, någon mer?
Jag brukar alltid dagarna innan mens inte ens vilja tänka på sex överhuvdtaget, allra minst ha det men nu har jag verkligen lust! Min pojkvän är väldigt förvånad men glad då förstås ;) ett symtom till antar jag hihi!
Någon får gärna ta bort mig från pluslistan och så kommer jag igen om en månad eller två.
Låter ju verkligen som att du är gravid Vilket försök? Har du inte testat något alls?
Fick idag beskedet att min bästa vän är gravid. Är så glad för hennes skull men bröt ihop senare.. De hade inte heller försökt speciellt länge..