Inlägg från: Det vackraste |Visa alla inlägg
  • Det vackraste

BIM September 2014

Follikelfasen kallas dagarna från mensdag 1 tom äldagen. :) Dagen efter äl tom sista dagen före mens kommer är lutealfasen.

• Det vackraste

Har du regelbundna cyklar?

dahlia92 skrev 2014-08-29 17:59:14 följande:

Åh då är det säkert fel på mig :/ ja asså lika starka varje dag och ibland det vänstra starkare än det högra. Har för mig jag hade så många dagar positiva test i juli också. Ska kolla denna månaden och är det så igen får jag väl ringa nån helt enkelt.. tack ändå :)

• Det vackraste
    dahlia92 skrev 2014-08-29 21:31:48 följande:
    Ja eller alltså har pendlat med någon dag. Men ingen cykel har varit lika lång sen mars. Har varit mellan 25 och 32 dagar. :/
    Då har du 99% säkert äl också.
    Pco brukar ge väldigt långa cykler. 
    Kan inte svara varför dina ältest gav pos i flera dagar, jag slutar testa om jag öht gör det när ett är pos. Men när jag har fortsatt ngn gång så har det varit neg senast två dgr efter första pos. Men det kan säkert vara olika och vara "normalt "
    Cykler 23-35 dgr är i princip alltid äl i vad jag läst. 
  • Det vackraste

Trist :(

Hur många dagar sen. Äl? Finns alltid en viss chans ändå så länge det inte kommer mens.

Bulanoch Smulan78 skrev 2014-08-30 14:44:32 följande:

Hoppar in här. Har bim idag men testat negativt så hoppas på nästa gång i sept

• Det vackraste
    sasa83 skrev 2014-08-29 11:33:32 följande:

Jag har testat Grapefuktjuice metoden den här månaden får se om det hjälper.

Intressant :)

Har läst om det förut. Vilket försök är ni?
  • Det vackraste

Antagligen äl idag eller imorgon. :)

CarlaVeloso skrev 2014-08-31 07:31:28 följande:

Hej alla! Är på dag 16 idag och har för första gången känt stickningar i tjejmagen. Tror ni det kan vara ägglossning på g och att det är det jag känner? Så här har mina ägglossningstest sett ut.

• Det vackraste

Äl på. G!! :D

Gummsan skrev 2014-09-01 06:15:12 följande:

Dag 22... Men nu är väl ältestet positivt iaf? (Strunt i gravtestet :-P)

Svar på tråden BIM September 2014