BIM September 2014
Herrejösses så starkt av dig! Men vill du inte ha hans stöd på vägen?
Så vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)
Herrejösses så starkt av dig! Men vill du inte ha hans stöd på vägen?
Hur är det egentligen, är det normalt med en hel del molvärk och "drag"?
Jag har haft det av och till nu i ett par dagar och brukar inte ha det innan mens heller.
Varför letar man dåliga symptom hela tiden?! :P
Hoppas man snart får vara glad övet ett plus igen.
Jag kommer nog vara likadan den dagen jag plussar. Vara misstänksam mot minsta lilla tecken.
skickar över en stor kram!! Nu ska det bli en bebis!! blir en majbebis va?
Åh jag är också nervös för att ta ett digitalt!
Mitt digitala stegrades aldrig från 1-2 veckor till 2-3 sist, så det spökar lite.
men jag är sååå sugen på att ta ett! :) har två hemma!
Jag hade inget direkt syfte med än nyfikenhet på hur tankarna gå med att inte berätta för sin sambo.
Är helt med på att alla tänker olika, därav min kommentar om att alla är olika men stöttningen tror jag verkligen att alla behöver och då menar jag nog mest att jag inte tycker att någon ska behöva gå igenom ett missfall själv, utan stöd av sambo/make! Även om det är rädsla så vill jag inte att någon ska behöva stå där själv, och ja, denna gruppen är toppen men frågan är om den kan ta över sambons roll i processen, är ju deras barn också.
Tack ni! :) vi håller tummarna!
Bebben84: wooohoooo! Tog också ett digitalt precis (blev medryckt av dig!) Och fick också Gravid! :D
Förlåt... Men känner sån enorm avundsjuka just nu.. Nu går jag och lägger mig och hoppas vakna upp lite mer positiv. Grattis mrshellstrom och Bebben84, fantastiskt <3
22-23/9 så det är lääänge dit!
Ja lite ur balans i cykeln bara. Men antar att det är helt normalt.