• Bebben84

BIM September 2014

Ni som tar bisolvon, tar ni 3 tabletter på en gång eller 1 tablett 3 ggr om dagen?

• Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-19 12:57:42 följande:
    1 tablett 3 gånger dagligen, frukost, lunch och middag :) 
    Tack :). Då kör jag på samma :)
  • Bebben84
    JOLI skrev 2014-08-19 13:11:47 följande:

Hmmmm.. Skrev ju om att jag fick min mens igår kväll, det kom lite ljusrosa i trosskyddet, inte så det rann utan när man nuddade trosskyddet mot "hålet". Men det var allt. Jag brukar få min mens en dag för tidigt, alltid. Och då startar mensen direkt, inga förblödningar. Mensvärken kommer precis när mensen kommer, har inte känt av den heller. De få gångerna mensen kommit samma dag som BIM ska vara (inte dagen innan så som den oftast gör), så brukar den komma på morgonen. Men fortfarande ingenting...... Har någon annan varit med om detta? 

Har du tagit ett test?
  • Bebben84
    JOLI skrev 2014-08-19 13:56:40 följande:
    Nix. Ska göra imorgon om inte mensen dyker upp!! Är så nervös, hoppas med hela mitt hjärta att det är en liten knodd där inne! 
    Håller tummarna :) lycka till imorgon!
  • Bebben84

Välkomna alla nya i tråden :)

Hur tänker ni alla med sexet? Har ni det varje dag kring ÄL eller varannan dag för att få fler och kvickare spermier? Vi har provat båda metoderna nu och vet inte riktigt vilken av dom som vi ska fortsätta med :)

• Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-19 17:05:22 följande:

Ursäkta om jag är lite för ingående nu, men aldrig hade jag trott att man kunde bli så lycklig av att känna att det rinner till där nere! Har ÄL i dagarna och aldrig känt några ökade flytningar eller ändrad konsistens på dom förrän nu. Tror nog det är bisolvonet som gör susen nu!

Åh spännande! Hoppas det funkar för mig med :)
  • Bebben84
    JOLI skrev 2014-08-19 16:51:37 följande:
    Ifall jag nu inte är gravid så ska vi dra ner på sexet lite. Vi har haft enorm sexlust de senaste månaderna, så det har blivit i stort sett varje dag. Så nu ska vi köra på varannan. Men, FORTFARANDE INGEN MENS :)
    Ja vi har också det, speciellt när min dotter är hos sin pappa :)

Men läser på många sidor att varannan dag ska vara bättre så vi fortsätter nog på det :)

Ooh så spännande! Hoppas mensen fortsätter att utebli :D
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-08-19 18:22:52 följande:
    Hoppar in.. Stå på er ang extra kontroller

Efter konisering!!! Ja gjorde konisering var gravid fick inga extra kontroller utan dom vifta bort de å vips så låg vi på förlossningen i v 22+2.. Tyvärr inget vi kan göra utan naturen får ha sin gång.. Å v 22+5 föddes han å dog.. Blir så arg när dom säger en sak å gör en annan! Stå på er tjejer!!
    Oj! Beklagar :(

Även jag har gjort konisering. Men dom har sagt att jag ska på extrakontroll och jag kommer definitivt kräva det. Min kompis som också gjort det och var gravid, fick gå på extrakontroll. Så jäkla hemskt att du aldrig fick det :(
  • Bebben84
    Kronan84 skrev 2014-08-19 17:59:11 följande:
    Vi tänker nog varannan dag typ. Sen lite beroende på hur sugen man är kan det ju bli varje dag ibland. Vet inte riktigt vad som är bäst egentligen, spermierna överlever ju några dagar och om de dessutom mår bra (blir fler och snabbare) med varannan dag så borde ju det räcka.. Men man kanske ökar på sina chanser om man ligger oftare vad vet jag :)
    Så tänker vi också :)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-19 19:34:56 följande:
    Håller tummarna för dig :)
    Tack söta du :)
Svar på tråden BIM September 2014