BIM September 2014
Ni som tar bisolvon, tar ni 3 tabletter på en gång eller 1 tablett 3 ggr om dagen?
Ni som tar bisolvon, tar ni 3 tabletter på en gång eller 1 tablett 3 ggr om dagen?
Hmmmm.. Skrev ju om att jag fick min mens igår kväll, det kom lite ljusrosa i trosskyddet, inte så det rann utan när man nuddade trosskyddet mot "hålet". Men det var allt. Jag brukar få min mens en dag för tidigt, alltid. Och då startar mensen direkt, inga förblödningar. Mensvärken kommer precis när mensen kommer, har inte känt av den heller. De få gångerna mensen kommit samma dag som BIM ska vara (inte dagen innan så som den oftast gör), så brukar den komma på morgonen. Men fortfarande ingenting...... Har någon annan varit med om detta?
Välkomna alla nya i tråden :)
Hur tänker ni alla med sexet? Har ni det varje dag kring ÄL eller varannan dag för att få fler och kvickare spermier? Vi har provat båda metoderna nu och vet inte riktigt vilken av dom som vi ska fortsätta med :)
Ursäkta om jag är lite för ingående nu, men aldrig hade jag trott att man kunde bli så lycklig av att känna att det rinner till där nere! Har ÄL i dagarna och aldrig känt några ökade flytningar eller ändrad konsistens på dom förrän nu. Tror nog det är bisolvonet som gör susen nu!