• fruannie

BIM September 2014

Försöker nog inte aktivt denna månad. Jag har hittat Viktväktarna och koncentrerar mig stenhårt på de just nu. Blir de så blir de och då får de väl bli en sen december unge men inga äl test och inget sex schema ???? bara mys vid lust :)

• fruannie

Vi har ju inte försökt aktivt men vi har ju heller inte skyddat oss så det finns en chans och är idag på bim-5 om jag räknar på 30 dagars cykel som jag haft senaste tiden. Har inte kännt av nån äl överhuvudtaget men o andra sidan har jag ju inte tänkt och letat efter känningar på ägglossning heller. Ganska skönt så kanske är så här vi kommer köra på i fortsättningen. Mannen är mer sugen nu med när jag inte äl testar och det blir inte tvunget.

• fruannie
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 09:05:31 följande:

Dagens test! Ett tydligt streck som kom upp rätt fort! Vågar inte tro på något förrän clearblue och det digitala är taget, men nu är jag bra pirrig i magen! :D äl+11 idag! phpyDyZBD48276.jpg

Wooow!!!!! GRATTIS!!!!
  • fruannie

Nåt är de ju som inte är som de ska sen senaste missfallet. Sen i går kväll har jag haft bruna flytningar. Är på bim-4 och hade precis lika dant förra månaden att jag hade bruna flytningar i 5 dagar innan mensen kom på exakt rätt datum. Har aldrig haft dessa blödningar innan. Nu har jag ju ändå haft två menser efter missfallet tycker väl inte att de kan störa fortfarande eller vad tror ni?

• fruannie

Fick mens nu på morgonen så de förklara ju de bruna flytningarna i går. Trodde ju inte jag skulle ha mens förens på måndag då jag har haft en cykel på minst 30 dagar senaste tiden efter båda missfallen. Men nu kom den på dag 28 så kroppen känns fit for fight nu. Nästa bim 15/5 räknat på 28 dagars cykel.

Håller tummar för dig pyret, de är fan din tur nu att de stannar. Hade ni börjat missfallsutredning?

• fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-04-17 14:01:25 följande:
    Trist att mensen kom men bra att kroppen är återställd.

Tack <3 ska dit på onsdag för att börja utredningen och om jag har för låga värden vid graviditet så borde dom kunna se det.
    Det känns rätt lugnt att mensen kom ville ju hoppa över denna månad så no hard feelings. Men nästa bim då jäklar!!

Hoppas att du är gravid och att du får hjälp direkt nu. Galet vad fertil du verkar va om det tog sig nu igen, hoppas den vill stanna denna gång, men jag tror de är din tur nu!! <3
  • fruannie
    fruannie skrev 2015-04-22 21:35:00 följande:

Jag har bim 15/5 :) nu är det våran tur eller hur??

3:e försöket efter MF
  • fruannie

Äl närmar sig och jag kan ju inte hålla mig från att ältesta. Fast jag sa att det var skönt att slippa den pressen. Men kontrollfreak som jag är klickade jag hem ett paket clearblue digitala ältest häromdan.

• fruannie

Fan ingen äl än, dag 17 idag. Hoppas jag får positivt i dag, senare än så här har den aldrig varit under de månaderna jag ältestat. Irriterande!!!

• fruannie

Antingen har jag ingen ägglossning eller också missa jag höjningen med typ en dag eller nåt. Är på dag 21 och har ännu inte fått glad gubbe på ältestet och testat ungefär samma tid i 9 dagar, idag är sista testet jag har kvar.

En teori är att de bruna flytningarna som kom 2 dagar innan mensen satte igång ordentligt att jag skulle räknat första dagen där som dag ett i cykeln. Men jag räkna ju från den dagen då mensen satte igång ordentligt och då kan de ju va så att jag började testa på dag 14 och kan totalt ha missat höjningen. Eller också har jag ingen ägglossning och då kan de ju va jobbigt.

Ska tillägga att jag aldrig haft utslag på ältest senare än dag 17 och att jag alltid lyckats få glad gubbe när jag testat med den.

Att de ska krångla hela tiden!!

• fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-05-07 14:23:15 följande:
    Det kan ju faktiskt vara så att ÄL sker senare, vilket jag hoppas på för din skull <3
    Jag hoppas att jag missade stegringen och att äl var typ den dagen jag började testa. Minns att jag hade ont där en dag men trodde de var äggen som växte o spände men hade kanske äl där. Typiskt att jag testat 10 dagar helt i onödan i så fall. Snacka om bortkastade pengar. Men men nu är testen slut så får väl se när mensen kommer.

Hur mår du då? Vilken vecka är du i nu? Lyckokramar =)
  • fruannie

Då jag aldrig fick nån glad gubbe på de 10 dagarna jag äl testa så vet jag inte när jag har bim. Enligt min vanliga cykel hade de ju varit i dag men vet inte om jag kan räkna på den. Ingen mens i sikte iaf. Kan man få mens utan ägglossning??

• fruannie

Ni som har haft några missfall senaste året har ni haft lika dana symtom vid alla graviditeter? Mitt första tecken har alltid varit att brösten blir ömma nån dag innan bim. Så är icke fallet nu. Men jag är på bim +4 och vågar inte testa för är det negativt så är det båt seriöst fel på systemet.

• fruannie

Hade väl direkt inga tvivel igår men jag ville ändå dra ut på de för de blir så lång väntan men jag måste ju ha de bekräftat så idag på bim +6 tog jag testet. Hoppas ju på en tredje gången gillt men jag vågar inte tro på det här.

• fruannie

Tack alla!!!

Jag tycker nästan de är jobbigare nu när jag har de bekräftat bara nästan går o väntar på att börja blöda. Blev ju lovad ett vul när jag hade senaste missfallet vid nästa graviditet så jag får väl ringa o boka de så jag får kanske en tid om ett par veckor. Så sätter jag upp små delmål, första är 5+6 då hade jag 1:a missfallet och sen 7+2 då hade jag 2:a missfallet. Så måste jag försöka slappna av, 4+6 idag.

• fruannie

Ringt till kk i dag och fått tid för vul 3 juni, kommer då va i 7+0. Hoppas tiden går fort och att jag kommer så långt.

• fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-05-21 19:06:55 följande:
    spännande. Jag har VUL på tisdag och är då i v.8+5. Gick in i v.9 idag och nu har jag passerat då jag fick mitt första mf.

Har även fått foglossning redan. Väldigt lindrig än så länge och jag hoppas det stannar så,
    Wow måste kännas skönt att ha kommit längre än nånsin? Tråkigt med foglossning men på nåt sätt måste de ändå va skönt att du känner av nåt va?

Jag får panik varje gång jag vaknar och känner att brösten inte spänner lika mycket som föregående dag. Men efter ett par timmar uppe har det börjat dra o ömma i dom igen.

Dagarna går såååå långsamt!!
  • fruannie
    Pyret 85 skrev 2015-12-24 09:39:12 följande:

Jag ville kika in här och önska alla er en riktig god jul <3 Jag håller mina tummar att ni alla har era plus snart. Vill också passa på att berätta att vår lilla Leo såg dagens ljus i måndags.

En STOR julekram till er alla <3

Stort grattis pyret!!! Vilken julklapp:)

Hejjar på lite avstånd på er alla andra med.
    GOD JUL och låt 2016 bli erat år.
Svar på tråden BIM September 2014