• Bebben84

BIM September 2014

Gummsan skrev 2014-09-10 16:59:56 följande:
    Absolut!
    Måste man hålla sig i 4 timmar då tro? Blir jobbigt att inte kunna dricka till maten haha
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-10 17:15:03 följande:
    jag hade nog hållt mig 4 timmar innan jag testade. för att vara på säkra sidan.
    Får se om min blåsa samarbetar med mig. Annars får jag helt enkelt ta ett imorgon bitti :)
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 17:53:25 följande:
    Grattis till ett jätte fint plus! Och jag hade mycket svagare test när jag tog mitt första digitala förra graviditeten och med ditt plus så kommer du absolut få gravid på digitalt :) vilken lycka!
    Shit vad glad du precis gjorde mig <3 tack!
  • Bebben84
    Malinbarre skrev 2014-09-10 17:57:37 följande:

Dag 5 med blinkande :) på clearblue dubbel. Men än är jag inte orolig, förra gången blev det fast :) på 7 dagen och jag blev gravid. Bästa äl-testen enligt mig :)

Ja dom är verkligen bäst! Kostar lite mer men värt varenda krona anser jag :)
  • Bebben84
    Tassiemon skrev 2014-09-10 18:06:01 följande:
    Du har säkert redan skrivit det men vart är du någonstans i cykeln?
    Är på ÄL+12
  • Bebben84
    Tassiemon skrev 2014-09-10 18:08:36 följande:
    Hur många dagar kvar till BIM?
    Imorgon skulle det varit BIM
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 18:12:42 följande:

Tack för alla gratulationer :) Var nyss iväg och köpte CB gravtest för att testa och se så det inte va något spökstreck men det har stuckit och dragit i livmodern hela dagen idag så tror att strecket stämmer :) 
    Hade svårt att tro att det skulle ta sig denna månaden då jag inte har haft några ägglossningsflytningar som jag märkt men antagligen har jag haft det. Lägger upp en bild sen när jag tagit testet, ska ta det om en timma ungefär för då har jag hållit mig i 4 timmar :) 

Åh Emma jag ska också ta ett digitalt ikväll!!
  • Bebben84
    Tassiemon skrev 2014-09-10 18:12:29 följande:
    Då tror jag du får ett plus :) De digitala brukar ju vara bra på att känna av det lite tidigare och sannolikheten att få ett positivt utslag vid graviditet, så nära inpå BIM är väl ändå ganska hög. 
    Hoppas hoppas!! Ska samla mod och se om jag vågar testa :). Har bara hållt mig i 1 1/2 timme så ett tag kvar :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 18:23:13 följande:
    Grattis förresten :))) Vi som hade bestämt oss för att det inte skulle bli nått denna månaden fick oss en lite smäll på fingrarna :) jag har köpt både digitalt och utan är lite testgalen så tänkte ta det vanliga idag eftersom mitt streck inte var så starkt så är jag rädd att det inte ska visa nått på det digitala så väntar med det till helgen. Du hade gjort konisering va? Ska du tillbaka och göra cellprov innan du är i v 12? Jag måste ringa dit och berätta att jag är gravid ( om jag nu är det) för att dom inte vill göra cellprov efter v 12.
    Ja detsamma :). Ja vi var ju verkligen tonsäkra på neg. Positiva klubben liksom ;)

Ok jag måste ta ett digitalt för att tro på det. Har ett till imorgon bitti också i värsta fall!

Precis, gjorde konisering i mars. Var på återbesök förra veckan. Ska på nästa nu bara sommar 2015
Svar på tråden BIM September 2014