• Bebben84

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-09-10 12:46:23 följande:

Grattis bebben84!!!! :) woooohooo!

Jag ska ta digitalt till helgen :)

Taaaaack :). Oj orkar du vänta så länge? Jag köpte ett nu som jag ska ta imorgon :)
  • Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-10 12:28:05 följande:
    Tack! :) <3 Om mensen mot förmodan inte skulle dyka upp i helgen så blir det ett test på söndag igen, man vet ju aldrig :) Men det rycker och drar i livmodern idag så tror nog att den är på G.
    Så länge mensen inte är här håller vi hoppet uppe <3
  • Bebben84
    Eeeel skrev 2014-09-10 12:52:03 följande:

Ni som plussat - vad var era symtom? Hur tidigt?

Jag har ju mått så himla bra. Därför jag inte trodde jag skulle plussa. Men har nog just mått bra pga uteblivet PMS. Det enda jag känt är typ som träningsvärk i tjejmagen ner mot ljumskarna. Redan på ÄL+3 och sen varje dag. Men gjorde inte ont och det kom och gick lite. Annars ovanligt pigg och lycklig över livet. Kanske visste min kropp redan? Däremot upptäckte jag en brutal blodådra på min bröstvårta igår som aldrig funnits. Men jag har inte tolkat något av detta som "tecken". Tycker alla gravtecken är för lika menstecken. Så fick en smärre chock imorse kan jag säga :)
  • Bebben84

Måste bara berätta om vad som hände nyss. Var ute och åkte på lunchen och min UNDERBARA svärmor ska ställa upp i valet så det finns planscher på henne överallt här. När jag åkte förbi en sån idag blev jag helt tårögd och tänkte "du ska bli farmor". Första barnbarnet och såå efterlängtat! Längtar galet tills vi kan berätta för dom <3

• Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 13:40:37 följande:

Jag har suttit och funderat lite på hur jag ska berätta för mannen.

Går det vägen, så ska jag ta en av lillkillens tshirts och skriva "1+1+1=4" på. :)

Frågan är då när man ska berätta? v4+0 nu enligt appen.

Vet inte din man ännu? Att du kan hålla dig! :D
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 13:40:41 följande:
    Åh va underbart! :) Kommer nog vara många härliga glädjetårar stunden ni berättar den glada nyheten :)
    Jaaaa <3

Min sambo ringde nyss från skogen och jag fick bita mig i tungan för att inte berätta något Tyst
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 13:40:37 följande:

Jag har suttit och funderat lite på hur jag ska berätta för mannen.

Går det vägen, så ska jag ta en av lillkillens tshirts och skriva "1+1+1=4" på. :)

Frågan är då när man ska berätta? v4+0 nu enligt appen.

Jag köpte en body idag ska det står "Mom+Dad=Me" på. Den ska sambon få imorgon i present :)
  • Bebben84
    mrshellstrom skrev 2014-09-10 14:00:05 följande:
    Åh så fint! :)

Nä iom att det är så osäkert ännu så vill jag vänta. Jag ger det 1 vecka kanske 2, sen berättar jag. Om jag kan hålla mig ;)
    Herrejösses så starkt av dig! Men vill du inte ha hans stöd på vägen?
  • Bebben84
    FiiaN skrev 2014-09-10 14:00:54 följande:
    Åh gud jag förstår det :)
    Men jag höll mig Glad. Försökte tänka hur jag skulle vilja ha en sån stor nyhet och då hade jag föredragit face to face Glad. Men oj vad pirrig jag kommer vara imorgon Skrattande
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-10 14:10:50 följande:

Besvikelsen som uppstår när sambon ser ner på jobbet ja sökte :( detta hör ju inte till här men ville bara skriva av mig :( är utbildad kock å han vill att ja ska söka jobb/praktik plats på en sportbar som kock.. Men efter vad vi gått igenom vill ja inte jobba inom de :( sökte ett deltidstjänst på Max hamburgare restaurang.. Å de ända han sa va du vill inte jobba på sport puben pga stress å sånt men max kan du söka till.. De e ju jätte stressigt.. Va fan ska ja göra?!

Vet du vad du ska göra? Du ska göra precis som DU känner för! Det är DU som ska stå där varje dag. Det måste kännas bra för DIG! Din sambo älskar dig och får lov att förstå det :)
    Håller tummarna att du får det <3
Svar på tråden BIM September 2014