BIM September 2014
Jag älskar också å sova! dottern har alltid sovit 18;30-7-9 ca..utan avbrott. Men jag har fått sömnproblem å vaknar flera ggr per natt. Nu på vintern lugnar det ner sig på karlns jobb så då lär jag se han oftare!
Jag älskar också å sova! dottern har alltid sovit 18;30-7-9 ca..utan avbrott. Men jag har fått sömnproblem å vaknar flera ggr per natt. Nu på vintern lugnar det ner sig på karlns jobb så då lär jag se han oftare!
Ååh då är det snart dags för testande för din del alltså :D
Jag är inne på andra månaden med FF. Så jag kikar i er tråd om Tempning/FertilityFriend ibland också ;)
Jag tror ju som sagt att min ägglossning var i söndags. Nu har jag mjölkvita vattninga flytningar (ursäkta infon), har läst runt lite och det jag hittar säger att man ska ha gryniga lite slemmiga flytningar efter äl. Vet ni hur det funkar eller det är helt enkelt individuellt?
För min del är lr var de så att ni var ett gäng som kommenterande varandras hela tiden och en annan som inte var inne varje dag, när man sen skrev något lr frågade något och försökte hänga på... Så blev man mer lr mindre ignorerad
Har alltså nu, som 20 år gammal, fått veta att jag och min partner aldrig kommer kunna göra barn på egen hand. Känner mig inte hel längre.
Nä de förstår jag att man inte svarar på om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?
Nä de förstår jag att man inte svarar på om man ibte har nå erfarenheter inom ämnet. Vilka metoder har ni?
Vad är apriforce?
Vissa personer är så jävla okänsliga. Träffade en bekant idag som är gravid i 4 månaden som satt o berätta hur fort de gick, hon slutade med p-piller slutet av juni o blev gravid typ 3 veckor efter. Hon ba jag ville bli gravid nästa år o hade hört att de kan ta tid så vi börja försöka i tid men de tog sig på en gång fastän jag käkat piller. Så berätta hon om en vån de tog 2 år för. Så sa hon att hon skulle blivit jätte ledsen o stressad om de skulle tagit de ett år så fråga hon när vi ska ha barn o hur länge vi försökt. Ja berätta inget detaljerat. Jag förstår att man e överlycklig att man e gravid tycker bara de fel att skryta om hur fort de tog sig när man inte vet va andra går igenom. Eller vad tycker ni? Ja känner mig iaf nerstämd efter de mötet. Hon passade på att inflika att min mans bästa vån ska ha bebis 2 månader innan henne så de verkligen vår tur snart. O här har man inte äns haft äl än. På dag 26 idag men har haft de på dag 30 de senaste 2 cyklarna.
Kanske lite överdrivet å bli arg för att hon ventilerar sig å berättar sin historia. Ja är en av dom som blir gravid snabbt. Hon kan ju inte veta hur ni har de eller hur du känner om man inte berättar eller hur?