BIM September 2014
Grattis Milie! Du ger oss andra som också försökt länge lite hopp! :)
Grattis Milie! Du ger oss andra som också försökt länge lite hopp! :)
Hejsan å grattis till alla plus!!
...här har jag varit borta från ett tag, men misstänker att ni inte saknat mig då ni verkar vara en grupp som håller ihop.
Man känner sig lätt utanför här
Dock ska jag enligt Appen, ha äl idag...min cykel skiftar mellan 26 och 29 dagar. Mös till det igår kväll... Vi har sex bara en gång i veckan så vi får se hur det blir förra månaden hade vi sex två dagsr efter äl eftersom mensen kom på dag 26. Så jag har större förhoppningar på denna omgång
Hej. Nej de är jag inte? Ska leta upp den
Vad tråkigt att ni båda känner er utanför :(
Jag har bara fått känslan av att vi bara är 4-5 st som är här inne och skriver dagligen. Funderade senast i morse var alla i BIM listan tagit vägen.
Tack då är de bara 14 dagars väntan nu då hehe men ska testa om 12
Jag är med i BIM listan oktober här i gruppen iaf.
Nä, karln jobbar och bor just nu i en annan stad så de blir när de blir. Han jobbar 06;30- 22 ca så oftast orkar han bara köra hit en gång i veckan...och denna gång orkade han precis vid äl som ni förstår så kör vi med en avslappnad metod hehe
Vilken tur!
Blir ju lite lagom avundsjuk på att ni har en så avslappnad inställning till det hela. Sist myste vi till 6 dagar på rad runt ÄL, någon gång var kanske mest bara för att medan de flesta visserligen var för att vi var sugna.
Jag har väldigt hög sexuell drift så jag vill ha sex varje dag..alla dagar i månaden. Det är karln som prioriterar sömnen...vilket sätt va!? Haha
Igår var första mensfria dagen så nu ska jag hoppa på min sambo igen! Tyvärr kommer hans bror på besök idag, men hoppas lite att han inte stannar så länge. Dels är det ju Bonde söker Fru på TV ikväll, och dels för att lite mys inte hade skadat.
Är inne på 5:e dagen med Apiforce också. Märker ingen skillnad än, håller bara tummarna för att de inte ska rubba cykeln.
Bisolvon blev det också denna månad, mest för att jag låter som en gammal karl på morgonen med slemhosta.
Tempar gör jag också, bestämde mig för att köra det fullt ut. Tycker det är så sjukt intressant hur kroppen fungerar under en menscykel. Haha.
Hur går det för er andra? Någon som närmar sig ÄL eller BIM? :)
Skönt och höra! Man blir ju så otålmodig :/
Han jobbar så långa dagar så han somnar vart som helst, på dotterns kalas somnade han sittandes i soffan