Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2015-07-28 18:29:58 följande:

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde gynmottagningen eftersom det snart gått 8 veckor sedan missfallet och jag fortfarande inte fått min mens. Dom gav rådet att vänta ännu en vecka och ringa tillbaka om den inte kommit då heller.. Blir så jäkla trött på dehär, varför kan inte allt bara funka som det ska?!

Jobbigt att behöva vänta ännu längre inland känns det som om fet är fet enda svaret alla ger.
  • SRMmamma87

Är nu på dag 18. Har förmodligen haft ÄL, testar inte, men snittar på dag 17. Hade sex igår och min man säger "Vet du, det kändes annorlunda. Som om vi inte behöver göra detta igen. Som om det är klart. Jag tror jag precis gjorde dig gravid". Var ju fint sagt och underbart ifall fet stämmer, men tror inte det är större chans än något annan gång. Hoppet ligger lågt, som de senaste månaderna.

• SRMmamma87
    Emmissara skrev 2015-07-29 16:22:49 följande:

hejsan, har varit borta härifrån i en vecka nu, jag fick blödning i lördags och trodde då att det var mensen (tog ett till test förra onsdagen som var svagare än testet som ni fick se). Den dagen hade jag inte jätte mycket mens men lite under det normala men sedan dess har jag bara haft lite lite. Idag var även den första dagen jag mätte sedan förra onsdagen och jag har fortfarande en temp över linjen. Så vet inte riktigt vad jag ska göra. 

Tog ett test i morse, det går att skymta en linje men den är ju inte starkare än förra veckans test. 

Kanske ta ett digitalt?
  • SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2015-07-30 12:59:58 följande:

Ä n t l i g e n är mensen häär! Har aldrig varit (och kommer nog aldrig mer vara) så glad över att den är här. Snart kan vi Äntligen försöka på nytt!

Vad glad jag blir för er skull!
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-08-04 18:16:16 följande:

SRmamma hur går de?
    Är själv på äl+2. Segt

Tackar som frågar. Är på ÄL+8 typ. Inte använt Äl tester denna månad, men om det följer de tidigare cyklarna så ligger jag där. 

Är väldigt kämpigt mentalt just nu. Hade besök av några nära vänner till familjen i veckan och pratade med dem om det. De försökte i 12 år innan de fick sin son. Otroligt hur annorlunda en konversation är med någon som varit i samma sits. Väldigt skönt att prata med någon som förstår. 
  • SRMmamma87
    anja1661 skrev 2015-08-08 06:32:58 följande:

Lägger någon in mig i bimlistan. Jag är 33år, har 3 barn och detta blur första försöket till en 4:a

Hej, du får gärna vara med, men har du koll på att denna tråden är från September 2014 (alltså förra året) som hängt kvar?
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-08-09 15:51:50 följande:

Tråkigt SRmamma. Hur mår du?

Bättre än förra månaden. Mensen kom ju precis i tid.

Har en anställningsintervju imorgon kväll och det hade verkligen hjälpt mentalt om jag fick jobbet. Känns dock verkligen som om det aldrig kommer ta sig
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-08-10 21:32:02 följande:

Hej. Hur gick jobb intervjun?

FruA78 skrev 2015-08-10 21:52:10 följande:

SRMmamma: hoppas att intervjun gick bra idag.

Tack för att ni frågar tjejer. Intervjun gick bra tror jag. Står mellan mig och 4-5 andra. Får veta i slutet av veckan. Nervöst!

Eagle87, förstår känslan. Vi som är kvar gör alla det tror jag. Man förstår verkligen inte hur man ska orka fortsätta, men samtidigt finns det liksom inget alternativ om man någonsin vill nå målet. Styrkekram.
  • SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-08-10 21:51:14 följande:

Ibland vill jag bara sluta försöka och få tillbaka det liv vi hade innan. Men det är för tidigt för oss att ge upp än. De flesta av oss ofrivilligt barnlösa får till sist vårt efterlängtade barn och chansen är stor för oss alla att nå dit. Så fortsätt kämpa du är inte ensam.

Idag var det ingen stegring alls på testet så det blir inget denna månad heller. Har åkt på semester nu och kommer inte att testa nåt mer förens min mens är 5 dagar för sent orkar inte med nåt sånt här mer. Snart åker vi till Sicilien och vilar upp oss och hoppas att vi får nya krafter. Hoppas att du snart mår bättre <3

Jättetråkigt hoppades så för er.
Svar på tråden BIM September 2014