Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

FruA78 skrev 2015-07-16 17:10:08 följande:

Och där kom mensen :(

Jäkla typsikt
  • SRMmamma87

Håller på att bli galen. Så ångestfylld. All min energi, all min kraft läggs på detta. Och då kollar jag inte ens med tester. Men att hoppas och misslyckas. Igen och igen. Har ingen ork till annat jag borde lägga stor energi på. Annat känns meningslöst. Så svårt att komma upp från nederlaget denna gången. Vet inte vad jag ska göra.

• SRMmamma87

Ringde tillbaka till gyn idag, tre veckor sedan vi gav sperma- och blodprover. Tog en evighet att komma genom kön. Fick sedan svaret att de inte bokat något över hela sommaren så de har massa fall som väntar på hög att bli inbokade. De kan inte ens börja titta på att boka dessa innan vecka 36, då deras höstscheman inte har satts än. Och då är det väntetid pga. de som ligger före oss i kön. Jag skulle ringa tillbaka i September för att höra hur det gick. Rynkar på näsan

Så grymt frustrerande Skrikandes

• SRMmamma87
    FruA78 skrev 2015-07-23 19:03:06 följande:

SRMmamma åh vad jobbigt att det ska ta så lång tid för er att få svar.

Själv krånglade det till det att min mens kom 4 dagar för sent så nu hinner jag inte göra spolningen av livmodern i augusti eftersom vi åker på semester då. Får vänta till slutet av september.

Alltid ska det vara något som krånglar
  • SRMmamma87
    knaappeen skrev 2015-07-26 22:23:50 följande:

Tack som frågar.<3

Jag hade en helgalen BIM dag..

Först kom mensen tråkigt nog. Och som att det inte var nog så blev jag biten av en HUGGORM mitt på asfalt,alltså inte ens i närheten av någon skog så åkte in till akuten som man bör göra efter bett.

Och tillståndet blir helt plöstligt väldigt illa , systematisk chock o jag skickas upp på intensivvårdsavdelning(IVA) för att få ett antidot serum o bedövning o smärtstillande o ta massa prover. Var tydligen livshotande om man fick systematisk chock... Hektisk natt...Kom hem i tisdags med en arm som var äckligt svullen!!

Haha skrattar ganska mkt åt det såhär i efterhand . jag är den minst friluftiga människan o så händer detta:-P

Så nä nu får min karma faktiskt vara på min sida!!!

Fått nya värden på min sköldkörtel som nu ligger på 0.08 o fertilitetsläkare brukar sägs stt under 1 är optimalt för graviditet.

Håller tummarna för kommande månader. Ska iaf ringa fertilitetskliniken i aug enligt överenskommelse innan sommaren.

Men herregud! Stackars dig! Har själv blivit biten av en huggorm, men undvek som tur var några större men. Krya på dig <3
Svar på tråden BIM September 2014