• MiaIa90

BIM September 2014

Mensen kom med dunder och brak en dag för tidigt och har sjukt ont men inget mer en ont i ryggen brukar få ömma bröst innan mens Dick inget sådant denna gång:(.
    Orkar inget mer nu ger upp försökt i 3år kommer aldrig få bli mamma eller ge sambon ett barn.

• MiaIa90

Tackar tjejer för erat stöd.
    Vi sökte hjälp för andra fången i början av året men dom tyckte vi skulle förälska fram till hösten ensamma men ska nu ringa Gyn igen och se om man kan få pregotime utskrivet så man får i gång äl starkare.
    Jag har iallafall regelbunden mens och känner av äl men denna månaden ska jag testa men äl tester igen.
    Har försökt i ett år ku med regelbunden cykel.
    De jobbigast var att jag trofé jag var gravid denna månaden för kände inte av något i brösten alls denna gången men dom var tunga sen 6-7 dagar efter äl hade jag molnande värk så ja trodde de hade tagit sig men nej då:(.
    Får hoppas på nästa cykel nu då.
    Är så jädra ledsen och nere känns skit har försökt få barn i 3 år sammanlagt.

• MiaIa90

Det är inget fel på min sambo hans simmare är kollade utan jag dom har pco men regelbunden mens och har äl dom senaste månaderna.
    Väger fortfarande lite för mycket men har gått ner 55kg på 1,5år.
    Ska ringa Gyn och se vad dom säger i morgon om jag hittar nr.

• MiaIa90

Tack snälla ne men de känns hopplöst men ska försöka fortfarande. Hoppas man kan få hjälp med hjälp av pregotime men sist sa dom att de kan göra mer skada en nytta när jag har egen äl. Men Vill ju bli gravid någon gång var ju därför jag gjorde GBP operationen och gått ner med hjälp av den.

• MiaIa90

Nu är mensen över gär får se om de akn ta sig denna gången då men tror inte de varför skulle de kunna ta sig nu?!

• MiaIa90

Jag ska ha äl den 17 enligt min app men jag tar med äl test gör att bara på den säkra sidan.

• MiaIa90

Nile90 då har vi äl samtidigt jag ska ha min den 17 om nu äl testerna visar samma som appen. Sen Bim runt den 30sep och 1okt.

• MiaIa90

Nej fy vad tråkigt hoppas ni kommer igen och att de blir plus.

Hör väntar man på äl som ska vara i morgon men äl testen har inte blivit starka nog en:/.
    Ni som testat vilken tid på dygnet testar ni er?
    Jobbigt detta har försökt i tre år nu:/.

• MiaIa90

Fick i går ett efterlängtat brev i från Gyn fick tid den 6okt:) dock så kan inte sambon följa med för han måste vara hemma med hundarna. Och sen så har jag bin den 30-1 runt där så kanske precis har avslutat mens eller har fortfarande då.

• MiaIa90
    Här är de skit i dag skulle ha äl idag men inget starkt utslag på äl testet:(. 
    Vet inte vad jag ska göra sedan ska jag till gyn den 6oktober tyvärr kan inte sambon följa med då men han har ju redan gjort sin del och lämnat sperma prov och var inget fel på hans simmare som tur är. 
    Men hur ska jag göra nu då kommer nog kanske få utskrivet pregotime hur går de till?
    När börjar man med de och hur mår man mm?!
  • MiaIa90

Här är de nog ingen äl var lite starkare i morse men inte nu på eftermiddagen:/. 
    Spelar de roll hur länge man håller sig innan man gör äl test?

• MiaIa90

Hej jag fick idag en telle tid men en gyn läkare den 29 och se om jag kan få pregotime utskrivet så man sparar en månad på de för man ska ju ta tabletterna på dag 5 i cykeln och min mens kommer precis ha slutat när ajg ska till gyn läkaren och träffa han.

• MiaIa90

Åhh kan inte bara någon mer få + snart. 
    Jag med vill få + hoppas bara mitt telle möte med gyn den 29 kommer gå bra att ajg kan få pregotime utskrivet.

Svar på tråden BIM September 2014