• Bebben84

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-08-17 18:47:05 följande:

Tillbaka igen efter ytterligare ett missfall den 8/8 i v5. Blödningen slutade för ett par dagar sedan och nu inväntar jag ägglossning.

Hoppas att efter en födsel, ett ma och nu ett missfall att vi kan få till ett syskon!

Men nej :(
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-17 18:23:06 följande:
    okej vad skönt att höra, tack :) vår son blev till efter första försöket så man börjar ju oroa sig när man nu är på fjärde försöket även om jag vet att det inte är lång tid men hade varit lättare om första barnet hade tagit längre tid för då hade man kanske inte gått och tänkt så mycket nu :)
    Min dotter blev också till på första försöket och vi är inne på tredje försöket nu så jag förstår precis vad du menar :). Jag har dock märkt att jag inte får ÄL-sekret så den 26:e ska jag träffa en gynekolog. Tror det ställer till lite :)
  • Bebben84

Ni som fått er mens tidigare än beräknat, kom nästkommande ÄL också tidigare gör er?

• Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-18 13:30:09 följande:
    Nej, jag hade så i våras och då kom ÄL när den borde komma, dvs runt dag 14-15. 
    Ok klurigt. Jag får testa från dag 10 men ska den komma som enligt tidigare blir det så blir det dag 17 och så sent har jag aldrig haft innan. Räknar med att ha ÄL dag 14 men att dag 14 blir tidigare i kalendern nu :)
  • Bebben84
    Missyk skrev 2014-08-18 15:09:57 följande:

Får alla bygga-bro av Äl?

Nope. Ska till läkare pga det nästa vecka.
  • Bebben84
    Missyk skrev 2014-08-18 17:05:05 följande:

Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?

Jag ringde min bm och sa att jag inte får ÄL-sekretet. Har känns efter, men inget. Så hon gav mig ett nummer jag skulle ringa. Ringde dom och berättade om läget och fick en tid dit för koll.
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-18 17:54:59 följande:

Grejen är ju att vi tidigare haft sex kring äl (tydligen några dagar innan precis som nu) utan att det blivit något..

Idag har jag rätt ont av min äl.. Jag hoppas inte att det är en cysta :'( faktiskt inte haft denna känsla vid äl NÅNSIN. Inte denna molande värk som starkt liknar extrem mensvärk. Det strålar lixom ut i benen och bak i ryggen. Någon som kan lugna mig

mig..? :(

Jag har så vid varje ÄL :)
  • Bebben84
    Mandy1 skrev 2014-08-18 21:07:00 följande:

Jag har inte haft några älflytningar. Hade det innan jag började äta p-piller med inte haft det sen jag slutade. Har köpt bisolvon och tänkt att testa det den här cykeln. Får se om det händer något.

Samma här! Jag ska också köra bisolvon denna månad. Från och med när ska du börja med dom?
  • Bebben84
    Mandy1 skrev 2014-08-18 21:57:19 följande:
    Jag googlar runt och försöker komma på det. Svårt att hitta bra info tycker jag och när man ska sluta ta bisolvon...

Min mens har precis slutat och jag borde ha äl i början av nästa vecka så tänkte att jag börjar i helgen. Köpte tabletter. Hur ska du göra?
    Tycker också att infon inte är så bra! Jag tänker ta tabletterna första mensfria dagen fram tills ÄL är över. Verkar mest logiskt.
  • Bebben84
    MiaIa90 skrev 2014-08-18 22:06:14 följande:

Finns de någon mer här inne som har fått som mensvärk vid äl? 
    Jag har de denna gången och är obehagligt enligt appen ska ajg ha äl idag men inte sexat på idag men fredag lördag och i går se om sambon orkar i morgon haha:).

Jag får det varje gång :)
Svar på tråden BIM September 2014