• NILE90

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-30 10:40:57 följande:

Blir svårt för oss att ha sex varannan dag.. Vi jobbar fortfarande i olika städer och ses över helgerna i väntan på att hitta en bostadsrätt. Just nu är han dessutom i Kiruna och jobbar.

Denna gång tog jag ledigt för att vara hemma så vi kunde pricka äl. Vill helst inte göra om det pga pressen det satte.

Tränade inte under sommaren jag heller. Men trodde aldrig jag skulle låta mig själv förgå som jag gjorde - +12kg, i samband med att jag slutade röka oxå. Nu vill jag ner de kilona så jag har börjat med många promenader, gym och äta regelbundet och bättre. Just nu har jag dock varken matlust eller sug på nåt alls..

Kiruna säger du, gruvan kanske? Eller något inom bygg? 

Usch, förstår verkligen att det kan sätta press när man måste ta ledigt för att pricka ÄL. Fy bubblan. Hoppas ni hittar er bostadsrätt snart! :) 

Jag är så himla bra på att skjuta upp saker och ting, så träningen har blivit rejält uppskjuten på sistone. 
  • NILE90
    Bulanoch Smulan78 skrev 2014-09-30 11:58:00 följande:

Hej!

Imorse plussade jag. Svagt plus men ett plus är ett plus:) önskar alla er härinne ett stort lycka till! Vi ses kanske i en annan tråd!

Kram på er

Grattis! :) 
  • NILE90

Okej, nu ska ni få ha lite roligt åt mina ögon. För jag ser ju vad jag vill se och inte vad som faktiskt syns där när jag har trixat lite. Har ökat mättnaden i bilden bara. 

Jag är helt inställd på att mensen kommer denna månad så ni behöver inte hitta på att ni ser något bara för att göra mig glad. 

Jag vill bara ha bekräftelse på att det inte ens finns en antydan till något för ju mer jag tittar desto mer ser jag. 

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 13:41:54 följande:

Jag ser ju faktiskt nåt och det säger jag inte för att göra dig glad. Vad mäter de ifrån?

Det är Testlagrets som jag fick hem från Tradera, så jag är inte säker, men efter lite googling så står det 25 mIu/ml. 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 13:45:10 följande:

Trixade din bild med min app oxå och tycker strecket är tydligt :) jag kan inte ens "redigera fram" ett på mina. I övermorgon har du nog ett tydligare plus ;) Grattis!!

Är fortfarande tvärsäker på att det inte kommer bli något denna månad, men jag kan inte sluta le när du säger att du också ser något. Ska försöka hålla mig till i övermorgon med att testa igen, får helt enkelt ta med en sticka på jobbresan (tur att vi har egna rum på hotellet!!)

Lägg upp din bild också så ska jag minsann få fram något ;)

• NILE90
    Eeeel skrev 2014-09-30 14:00:42 följande:

Nu så! Här är mina attans repor som jag fick fram idag på lunchen. De försvann typ efter en stund. Har redigerat denna bild med ökad kontrast på skuggor. Typiskt spök antar jag.

Är det en repa eller en tunn tunn linje som syns bredvid kontrollstrecket? 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:03:52 följande:

Woho! :)

Jag har raderat alla bilder sen morgonens test blev helt blankt. Så tyvärr ^^

Meeeen! 

Inte förrän jag får ett klart och tydligt plus kommer jag tro att det finns något där inne. Är ytterst tveksam till att det är ett riktigt streck jag lyckats få fram. 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:23:13 följande:
    Ditt test som jag ändrade ljusstyrkan på bla. Hur jag än redigerar syns strecket alla gånger :) tror bara att det är för svagt än och att du som sagt får starkare i övermorgon ;)
    Då är det inte bara jag som har det "problemet" att strecket kommer fram oavsett vad jag gör. På precis samma ställe som du också får fram. 

Hoppas verkligen att det bara är för svagt för att synas i verkligheten och att det blir ett stort fint plus på torsdag. Nu får ju tiden gärna gå lite fortare! 

Sambon frågade senast igår om jag har något nytt att berätta på "graviditetsfronten", jag håller mig nog med att säga något till han innan jag har ett ordentligt plus, gud vilken present han ska få då. Solig
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:38:48 följande:
    Jag har ju kvar testerna från igår och idag.. Men de är ju efter tiden nu så jag tolkar de som blanka.
    De där är ju inte blanka! Jag ser ju på direkten! 
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-30 14:46:38 följande:

Oredigerade syns det inget på dagens och har bim imorgon så jag tror tyvärr de är ogiltiga med tanke på att tiden passerat. Men du är gullig som säger så för glad blir jag ju ;) får se om mensen behagar att dyka upp imorgon, för hade ju mensdipp imorse.

Nej men jag är helt helt säker på att jag ser ett streck på den översta. Allvarligt! 

Mensen kommer inte komma. Punkt och slut. Vi båda ska plussa nu och få varsitt juni-barn! :) 
Svar på tråden BIM September 2014