BIM September 2014
I och med att mensen kom tidigare så har jag ny BIM nu! BIM 11/9 istället :)
I och med att mensen kom tidigare så har jag ny BIM nu! BIM 11/9 istället :)
Jag har kört med CBs digitala ÄL-test men vill köra med stickor också vid sidan av för att få med stegring. Vilka är bäst enligt er som provat? Tycker mig läst att graviditetskollen har dom bästa. Åsikter? :)
Tack alla för svaret! Jag är supernöjd med CB men eftersom mensen kom tidigare så antar jag att ÄL också gör det så vill ha stickor också för extra koll :). Ska genast in och beställa så dom hinner komma.
Hur känner ni andra er vid äl?
Jag har äl nu i dagarna och är bara trött och lättirriterad samt sötugen.
Inte bra kombo.
Hoppas de kan ta sig denna gången har försökt bli gravid i tre år nu.
Vi har också redan bestämt vagn haha! En joolz Earth edition blir det. Sen vill vi ha en bilstol med Isofix. Så när det är dags att beställa så vet vi redan :)
Vad tror ni? Inte positivt äl-test (RFSU) va? Men mycket nära Kulle jag vilja säga. Ska jag testa igen ikväll eller vänta till i morgon? Är rädd att missa stegringen.
Jag brukar ha äl runt dag 17. Vi kör SMEP och idag är det bara dag 11, så det bör inte vara positivt, men jag måste veta hur vi ska agera, haha.
Någon som är bra på äl-tester och LH-stegring?
Jag hoppar gärna in i denna tråden om jag får då mensen kom förra veckan.
Har inte riktigt koll på när Bim är då jag har lite oregelbunden mens men borde vara runt 10/9. Har köpt hem CB ägglossningstest som jag ska testa denna månaden för att öka chanserna
Gjorde en konisering i oktober förra året och är lite rädd att det ska göra så att det tar lite längre tid fast det är sagt att det inte ska spela någon roll. Någon som gjort konisering och sen inte haft några problem att bli gravid?
27 år, 4:de försöket, 2:a barnet bim 10/9