BIM September 2014
Grattis Emmjo!!!!!!
Grattis Emmjo!!!!!!
Jaha.. Positivt Äl test igår morse (tror dock att det ev skulle kunnat visa pos redan kvällen innan) och den morgonen fick vi till det. Sen fick jag Äl smärta igår eftermiddag och imorse blev det bara ett halvdant försök (han fick nån form av prestationsångest). Nu blir det inget mer den här gången för han åker bort... Frågan är om det räcker, jag tror ju inte det
Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?
Måste fråga en sak!! Någon som vet om ett kejsarsnitt skulle påverka ägglossning eller övh chansen att bli gravid igen? Kanske någon som har gjort KS som vill dela med sig som har flera barn hur lång tid det tog?
Då har tempen bekräftat att äl skedde i lördags. Så äl +3 idag och BIM 13/9. Om någon vill får ni ändra mig i listan, men annars är det inte hela världen om jag står kvar på 14/9
Hej, testet från imorse. Ser ett svagt streck. Ser ni något, spök?
Bebben84: hade varit kul å följas även denna gången... Fick en dotter i maj 13, då fick även tahira en son till om du minns henne?
Zora: jag höll mest till på fb....
Bebben84: ja hon blev till på första försöket, men hade dock 1 missfall 1 1/2 månad innan i vecka 8 och den graviditeten tog tid.
Varning för känsligt inlägg.
Hur har era flytningar varit efter ÄL? Mina är genomskinliga kring ÄL och sedan brukar de avta nästan helt fram till mens. Nu har jag märkt riktigt vita flytningar. Nästan som mjölk/vispgrädde. (?!?!?!)
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?