• Bebben84

BIM September 2014

lnzmra skrev 2014-09-02 21:52:43 följande:
    Okej, fick inte heller någon blödning efter det.. Va i måndag med.

Nä så hör har jag inte känt tidigare, har även haft täppt näsa från och till nu på kvällen och ont/brännande i halsen i några dagar, känns som en förkylning.
    Jo förkylning här med men det är väl 90% av befolkningen just nu så jag tar det inte som ett tecken :).

Men denna känsla är bra skum...hoppas det betyder något bra för oss :)
  • Bebben84
    lnzmra skrev 2014-09-02 21:58:25 följande:
    Jo sant! Hehe men man önskar!

Ja visst, hoppas verkligen det betyder något bra :)
    Håll mig uppdaterad hur du känner :) tycker det är så spännande att jämföra :)
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-03 05:35:58 följande:
    Det var ett av mina tecken när jag plussade. Att jag hade som träningsvärk, typ in bakom naveln.
    Hade du lite som jag beskriver? Jag har typ som lätt träningsvärk i tjejmagen, vet inte om det går så högt upp som till naveln. Känslan kommer och går under dagen. Har aldrig haft såhär innan men det behöver absolut inte betyda något. Känner inget annat annars. Vilket också är ovanligt haha!
  • Bebben84
    Ciconiidae skrev 2014-09-03 06:18:39 följande:

Jag har inte heller molvärk, om molvärk ska liknas vid mensvärk. Det är väldigt spänt och känns mer som att området är bedövat. Detta kommer och går, jag la märke till detta svagt på ÄL+9.

Hmm, låter som om vi känner ungefär samma sak då. Så märkligt! Hoppas det betyder något bra! Och gör det inte det är jag bara glad att det inte gör ont. Förra månaden var ett helvete med smärtor och besök hos gynakuten. Så bara jag inte har ont så är jag glad :D
  • Bebben84
    Missyk skrev 2014-09-02 21:55:58 följande:

Tror jag har bim redan imorgon.(ist för 5e)

Sitter med världens mensvärk, brukar aldrig känna av det annars. Öm i svank

Spännande! Ska du testa idag? :)
  • Bebben84
    PillanJ skrev 2014-09-02 22:23:11 följande:
    Ja näst intill. Tycker det är lite konstigt för symtomen borde inte komma så tidigt om det nu är gravsymtom. Jag har också ner mot ljumskarna... Innan jag får mens brukar jag få ont i magen sen den första Mensdagen brukar det kännas som det gör nu... Denna dagen i cykeln brukar jag inte känna något särskilt.
    Har du barn sedan innan? För tydligen är det så att man kan känna allt mycket mer då eftersom kroppen känner igen allt
  • Bebben84
    Neiti75 skrev 2014-09-03 07:19:19 följande:

Ingen som kan ge råd om hur jag ska räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)

Det låter som om du inte haft någon ÄL :/ i så fall ska du räkna som vanligt
  • Bebben84
    camifranky skrev 2014-09-03 07:20:17 följande:

Jag är på äl+9 idag och känner inget alls. Har lite ont i ländryggen men vet att det bara är träningsvärk från ett av veckans gympass. Ska nog ta ett test idag eller imorrn.

Spännande! :)
  • Bebben84
    Neiti75 skrev 2014-09-03 07:41:50 följande:

Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.

Ska jag ändå räkna på 28 dagar?

Är du helt säker på att du inte är gravid då?

Jag hade räknat 28 dagar ändå och haft det som riktlinje att gå efter
  • Bebben84
    flugsvampis skrev 2014-09-03 08:44:29 följande:

Är på BIM+1 och testade på BIM -1 och igår kväll fortfarande negativt. Var helt säker på att mensen skulle komma igår men idag har jag ingen Pms alls. Känns som att min kropp bara busar med mig eftersom jag tänker för mycket på detta.

En tanke som slog mig är ju om man är en av de som har lågt med hormoner o det är därför man får negativa test; får man mindre hormonella humörsvängningar resten av graviditeten då? Har ganska mycket humörsvängningar vanligtvis :/

Jag var låghormonare med min dotter. Plussade i v 6. Kände i stort sett inget då. Och hade inga humörsvängningar under graviditeten. Mådde liiiiiiite illa i början och kröktes endast en gång. Men annars väldigt stabil.
Svar på tråden BIM September 2014