BIM September 2014
Nä så hör har jag inte känt tidigare, har även haft täppt näsa från och till nu på kvällen och ont/brännande i halsen i några dagar, känns som en förkylning.
Men denna känsla är bra skum...hoppas det betyder något bra för oss :)
Jag har inte heller molvärk, om molvärk ska liknas vid mensvärk. Det är väldigt spänt och känns mer som att området är bedövat. Detta kommer och går, jag la märke till detta svagt på ÄL+9.
Tror jag har bim redan imorgon.(ist för 5e)
Sitter med världens mensvärk, brukar aldrig känna av det annars. Öm i svank
Ingen som kan ge råd om hur jag ska räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)
Jag är på äl+9 idag och känner inget alls. Har lite ont i ländryggen men vet att det bara är träningsvärk från ett av veckans gympass. Ska nog ta ett test idag eller imorrn.
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?
Är på BIM+1 och testade på BIM -1 och igår kväll fortfarande negativt. Var helt säker på att mensen skulle komma igår men idag har jag ingen Pms alls. Känns som att min kropp bara busar med mig eftersom jag tänker för mycket på detta.
En tanke som slog mig är ju om man är en av de som har lågt med hormoner o det är därför man får negativa test; får man mindre hormonella humörsvängningar resten av graviditeten då? Har ganska mycket humörsvängningar vanligtvis :/