-
Det beror på hur lång cykel du har. Har du 28 dagars cykel ska du börja testa på dag 11 t.ex.FiiaN skrev 2014-09-14 09:17:23 följande:Ja jätte :/ Ja den är väl kanske det, på min app står det att jag har äl den 29e. Så får väl kanske börja testa med stickor runt den tiden? :)
-
Grattis till plusset!!Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:
Vad tror ni om detta?
BIM -5, strecket är rosa/lila.
Spök eller vågar man hoppas?
-
Åh jag hade också velat vara säker på den saken. Dock är jag 99% säker på att det inte tagit sig denna månaden.carolinheiner skrev 2014-09-14 12:52:53 följande:Förstår dig :( kommer vara likadan om min dyker upp om en v :( är 99% säker på att ja e gravid.. Har en känsla liksom som man inte kan förklara ;)
-
åååh du kommer vara så saknad!!!!! Lycka till nu med graviditeten <3 Det blir en fin liten majbebis! kram på dig!Bebben84 skrev 2014-09-14 17:24:03 följande:
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
-
beklagar förlusten av er son <3tillklaras skrev 2014-09-14 17:25:35 följande:
Tack, ja-ja och nej. Första,vår dotter som nu är 2,5 år tog 1,5 år att bli till. Andra, vår son, tog bara tre månader. Han dog tyvärr ett par dagar efter födseln(dec förra året)Allt ser bra ut enligt läkare, jag tror det är sorg som kanske gör att det tar tid. Samma fina man:)
Fsh och amh. Jag ska kolla detta! Tusen tack<3
-
Ägget släpper 12-48 timmar efter första positiva ÄL-test sådet var absolut inte försent.Carerra skrev 2014-09-15 00:00:54 följande:
Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3
-
ÄL+7 /BIM-7. det börjar dra i testfingrarna nu men har bestämt mig för att ta första testet på fredag. Känner verkligen ingenting så jag tror inte att det tagit sig.
-
jag tycker också mig se en jättesvag linje...NILE90 skrev 2014-09-15 07:06:48 följande:Det kanske är mina ögon det är fel på, men jag tycker mig se en väldigt väldigt svag linje på det översta strecket. Kan dock inte urskilja om det är rosa eller grått...
-
haha jag känner lite samma sak. Köpte också hem 20 så man har att testa med när suget sätter inBeth1 skrev 2014-09-15 07:38:10 följande:
Har försökt läsa ikapp lite efter helgen nu. Stort grattis till er som plussat!!
Trist att du lämnar Bebben men stort lycka till
Nu är jag på äl +5. Känner ingenting än men det gjorde jag inte sist heller. Funderar på att ta ett test i helgen som kommer. Mest bara för att jag köpte hem 20st så kan slösa lite
-
En månad hade jag MASSOR av symptom men då var där inget.... Så det känns skönt att jag inte har det denna månaden om det nu inte är något där liksom.Manelma skrev 2014-09-15 08:03:24 följande:Jag tänker samma, ska ta första testet tidigast på fredag. Dock känner jag inget ännu. ÄL +6 för mig. Men försöker inte känna av heller. Önskar man fick massa symptom o att det verkligen stämde... Drömmer mig bort!