• Bebben84

BIM September 2014

carolinheiner skrev 2014-08-29 21:55:36 följande:

Nu kommer kanske en äcklig förklaring men när ja klämde lite finnar på brösten idag så kom där lite vitt/genomskinlig vätska från bröstvårterna.. Va fan e de?! Är 2 mån sedan vi förlorade Melvin å ja fick tabletter för att ta bort bröstmjölken/mjölkproduktionen.. E de rester som e kvar från graviditeten? Fick mens den 21/8 å höll i sig i 6 dagar å den vart normal.. Vad tror ni? Har inga grav symptom alls :/

Ja det kan tyvärr vara så att det är "rester" men sen kan majoriteten av alla kvinnor klämma ut en genomskinlig vätska ur brösten. Är inget farligt :)
  • Bebben84
    Glädje skrev 2014-08-29 22:52:52 följande:

Jag kan nog få jobb som urskiljare av micro-färgskiftningar eller nåt.. Hann köpa ett RFSU på maxi efter jobbet, världens tunnaste färgskiftning, ja om jag hade hoppats på minus hade jag nog nöjt mig med att detta blev neg, men ja ni vet hur knäpp man blir.

Nu väntar en natt av att jag drömmer att jag plussar, sen vaknar jag med höga förhoppningar i morgon, tar det andra RFSU som visar ett blankt neg, klär på mig och går ut och där någonstans kommer mensen..

Jag förstår min sambo som bad mig "snälla säg inget förrän du är säker" efter att jag bikt symtom och spökstreck varje månad innan mens...

Har du bild på testet? :)
  • Bebben84
    Glädje skrev 2014-08-29 23:16:36 följande:
    Ja jo det har jag, fast kan inte ladd upp från mobilen, och det syns nog inte heller på skärmen, det är liksom löjligt tunnt. :P ska ta ett "sista" test i morgon. Syns det bättre då så lägger jag upp det, är det ingen förbättring ska jag åka och köpa tamponger och glasögon ;)
    Haha! :) väntar med spänning ;)
  • Bebben84
    EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:

php5Q4eNf66038.jpg

Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)

Tydligt plus!!! Grattis :)
  • Bebben84
    Zora skrev 2014-08-30 07:51:40 följande:
    Jag fick glad gubbe i morse och lyckades få till lite mys trots att vi är hos hans föräldrar, vad gör man inte smile1.gif Hoppas såååå att det blur något av det! Vi hinner nog bara med en gång till imorgon innan han åker bort.
    Härligt :). Håller tummarna nu :)
  • Bebben84
    tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)

Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)

Stort lycka till idag! Hoppas er dag blir fantastisk!
  • Bebben84
    Missyk skrev 2014-08-31 09:29:35 följande:

När tycker ni man kan börja testa?

ÄL+10 verkar dom första börja på :)
  • Bebben84
    VioloLaviose skrev 2014-08-31 12:24:48 följande:

Drömde inatt att min syster och en nära vän testat positivt så jag tänkte "äh, ÄL+5 kan säkert också visa" och gjorde själv ett test som visade STARKT positivt.

Haha det som var sjukt var att i min dröm, så bestämnde jag mig direkt för att posta bilden här i tråden hos er :P 

Men då :(
  • Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-08-31 12:27:30 följande:
    Men då :(
    Men vad konstigt, skulle ha citerat ett helt annat inlägg :O
Svar på tråden BIM September 2014