BIM September 2014
Blir så rörd av era kommentarer tjejer, ni anar inte hur stort stöd ni är för mig. Stort, stort tack till er! Stor kram! <3
Blir så rörd av era kommentarer tjejer, ni anar inte hur stort stöd ni är för mig. Stort, stort tack till er! Stor kram! <3
Lizzie09 hoppas det avtar nu och att allt är som det ska! <3
På tre försök har jag hunnit få två missfall. Det känns verkligen inte bra.. Tror vi kommer ge det ett försök till, sedan kommer jag nog vilja skjuta på försöken till våren..
Behöver prata av mig lite om detta känsliga ämne.. En fråga till er som som fått missfall tidigare och som skulle vilja dela med er; hur upplevde ni ert missfall? Blödning, smärta, klumpar? Hur länge varade blödningen?
Jag började blöda klarrött blod i fredags morse och det har börjat avta idag. Mängden har varit något mindre än en vanlig mens. Var lite öm i magen i fredags, annars har jag inte känt någon smärta. Det har heller inte kommit några klumpar vad jag har märkt, tror ni att man borde kolla upp detta för att se så allt kommit ut?
Kram på er <3
Tack för att du delar med dig, beklagar dina missfall :/ Hur långt gången har du varit vid mf? <3
Ringde till 1177 förut idag och hörde med dem. Hon sa i stort sett bara att det skulle kunna vara ett missfall och att jag skulle åka in till gynakuten om jag fick ont eller om jag skulle börja blöda mycket. Hon sa även att jag skulle kontakta min bm, så jag skrev till min bm via Mina Vårdkontakter så jag hoppas på att få svar från dem imorgon. Tanken har slagit mig också, men är dock rätt säker på att det tyvärr är kört :/
Bm hänvisade vidare till Gynmottagningen så nu väntar jag på svar därifrån istället. Tog ett graviditetstest idag också, är det vanligt att ett test kan visa något starkare efter ett missfall än vad det gjorde precis innan missfallet?