• Pyret 85

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-09-13 22:48:59 följande:
    Spännande :). Håller hårt i tummar och tår för dig <3
    ååh tack <3 Hoppas du kom ihåg att blåsa lite gravidstoft åt mitt håll ocksp <3
  • Pyret 85

Åh vad snällt! Tack <3 Nä nu är det dags för sängen tror jag. ska vara iväg redan kl 10 imorgon då sonen ska på friidrottsträning. 

• Pyret 85
    Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla Hjärta

Usch vad tråkigt! Skickar en kram! Men du blöder inte eller så?
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-09-13 23:08:23 följande:
    Haha, ja väldigt onödigt. Lika onödigt som hur jag skrikit på sambon och smällt i dörrar mest hela dagen. Om du läste allt jag skrev så hade du sett att jag la till att det till störst del berodde på mig själv.
    Ber om ursäkt att jag tog åt mig. Tog åt mig för att jag vet att jag missat många inlägg. Brukar ha typ 200 inlägg att läsa ikapp efter en jobbedag och det är inte alltid jag läser allt.
  • Pyret 85
    Manelma skrev 2014-09-13 23:08:11 följande:
    Vi har BIM samma dag va? Känner inte särskilt mkt heller ännu, lite ömhet i brösten på dagen. Men går in på ÄL +5 imorgon så ännu kan man nog inte känna nåt särskilt. Även om spermie o ägg möttes är det för tidigt för implantation ännu. :)
    Jo vi har BIM samma dag. Jag är på ÄL+6 idag.
  • Pyret 85
    Bärz skrev 2014-09-14 07:25:42 följande:

Hej alla! Jag är 25 år och ar ett kid sen tidigare! Det är fösta gången vi prickat in äl-plus, den 8:e, tre dagar senare fick jag en blödning som var liten men färsk.

Den slutade under dagen, nu inväntar jag nästa helg för att testa, enligt min mensapp ska jag ha BIM om 4 dagar, men känns ju säkrare att vänta 7, då jag haft mycket mellanblödningar och strul sen jag tog ut pstaven i maj.

Ojojoj 4 dagar! :D heja alla!

välkommen! Några tecken? 4 dagar är snart!!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-14 07:35:10 följande:
    Här mår vi bara bra. Mitt uppe i mysperioden här med. Räknar med ÄL på ons eller tors. Tempar och har mig varje morgon, hittade flera analysfunktioner (ingår i prova på VIP typ) i appen FertilityFriend som jag tror jag vara till stor nytta. Om inte annat så är det ju intressant. Enligt alla de där analyserna så hade jag "high" chans att bli gravid förra cykeln och "good" cyklarna innan, baserat på när man har haft ÄL och haft sex. ÄL sker oftast på dag 15 och jag har en lutealfas på 13 dagar. Finns en massa massa mer analyser, är helt frälst. Haha.
    haha, jag laddade ner den appen för ett par månader sen men förstod ingenting så jag tog bort den igen. Kör med womanlog nu.

Förresten var inte du i BIM juli tråden också?
  • Pyret 85
    FiiaN skrev 2014-09-14 09:03:07 följande:

Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...

Åh så tråkigt! Men då var nog ÄL senare än du trott!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-14 08:52:59 följande:
    Jag fattade inte heller något av den, tills igår morse när jag hade tråkigt och hittade en massa kul. :) tycker det är lättare att använda den på datorn än på telefonen dock.

Jo jag var i BIM juli också, tyvärr blev det ju inget då heller. Håller tummarna för att det här är sista gången jag behöver skriva in mig på en BIM-lista :)
    ok får väl ge det en chans nästa månad.

Jag håller tummarna att det inte blir fler BIM-listor för dig!
Svar på tråden BIM September 2014