BIM September 2014
Vågar säga grattis Lizzie :)
Vågar säga grattis Lizzie :)
Behöver lite pepp tjejer. Vi fick endast till det två gånger denna månaden: dag 16 och ÄL-dagen dag 18. Ska jag ens hoppas på att det tagit sig??
Varit med om en otäck sak idag. Aftonbladet hade en artikel om en tjej som fått motta flera sexmail på 2 dagar. Eftersom de skrev efternamnet började folk söka på namnet och fick fram mitt nr, som tidigare varit dolt från nätet. Fick sms från en kille som påstod sig vilja hjälpa mig. Det var riktigt obehagligt och jag fick ringa Aftonbladet och be dom ta bort efternamnet. Innan jag ens såg artikeln blev jag riktigt rädd och undrade hur folk fått tag på mitt nummer. Nä fy....
Vaknade precis av att jag blöder.. Orkar verkligen inte med detta, hoppas av hela mitt hjärta att det avtar..
Sitter här och skakar.......
Äl +10!
Hur märker man skillnad på missfall och genombrottsblödning, någon som vet? :/
Tack för stödet tjejer. Känns så sjukt tråkigt att man fick ett tydligt, fint plus igår och så vaknar man på morgonen av att man blöder.. Känns som en upprepning av förra försöket när jag fick plus och sedan började blöda några timmar senare :( Har jobbat hela dagen och då har man ju kunnat tränga bort tankarna, men så fort jag kom hem nu så kom allt över mig på en och samma gång.. Blödningen har inte avtagit, men det har inte varit så jättemycket och det har inte kommit några klumpar. Har haft lite molvärk till och från. Vet inte om man vågar hoppas på att det är en genombrottsblödning, så är nog tyvärr inställd på det värsta..
Lizzie, jag hoppas för din skull. Kram <3