BIM September 2014
Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)
Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)
Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)
Grattis till plus!!
Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.
Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)
Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)
Bim imorgon då för min del. Tempen har ökat till 37.2 men kan bero på förkylningen oxå. Fortfarande ömma bröst och jag har varit riktigt gråtfärdig hela helgen. Håller tummarna för mig, MiaIa90 och Annapannaa imorgon :)
Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?
Hej tjejer..
Äl+6-7 för mig idag. Har sen igår molvärk samt en jävla värk i bröst ut mot armhålorna. Precis som tröningsvärk utan att ha tränat.
Ska köpa cb vanliga idag och se vad det säger, är tidigt ute men är testoman.
Någon mer med ömma bröst och hur känns det för er?
Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)