• Pyret 85

BIM September 2014

Vi väntar nog med att försöka till nästa månad. Men jag hänger här inne ändå.

• Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-08-22 08:12:59 följande:
    Kram Pyret!

(Tror jag har sett dig i en annan tråd här inne)
    kram tillbaka! Min kropp mår inte som den ska efter MF. konstant trött så jag tror inte mitt järnvärde är så bra.
    mycket möjligt att du sett mig i en annan tråd. ett tag hängde jag i en massa trådar
  • Pyret 85

Någon annan här inne som fått missfall någon gång?
    Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.

Nu vill jag ha min energi tillbaka...

• Pyret 85

Tack för era svar. Jo järnrabletter äter jag redan och vitamintabletter. Antar att det bara är till att vänta då.

• Pyret 85
    Emmissara skrev 2014-08-24 18:12:24 följande:
    Jag hade ett tidigt missfall i våras och jag känner igen mig men har ni börjat äta Apotekets kvinna tabletter och jag märker redan lite skillnad, sen tror jag att det var mycket psykiskt för mig varför jag har varit trött och lite nedstämd
    jo jag äter också apotekets kvinna. 
  • Pyret 85
    Emmissara skrev 2014-08-24 20:49:23 följande:
    Har du märkt någon skillnad av att du är med piggare? :)
    jag har ju ätit dessa i över ett år nu så just nu märker jag ingen skillnad. Men märkte helt klart skillnad när jag började äta dom.
  • Pyret 85

Dag 14 idag om jag räknar från dagen missfallet startade som första dagen i cykeln. Än så länge finns inga tecken på ÄL. Har CB's rosa test hemma men jag har alltid kraftiga ÄL-flytningar så ser ingen mening med att testa när jag inte har flytningar.

• Pyret 85

Jag plussade på ÄL+10/BIM-5 men det var sååååå svagt. Tog ett CB digital på ÄL+11 och då visade den 1-2 veckor.

Nästa gång ska jag inte berätta för en endaste innan jag gått förbi v.12. Det var det jobbigaste nu. Hade inte sagt det till så många, bara de närmsta, men just att behöva berätta att det blev mf var jättejobbigt.

Kom på att jag nog måste ringa min BM och avboka min inskrivning.

• Pyret 85
    Det vackraste skrev 2014-08-27 11:41:50 följande:

Pyret85: När beräknar du din bim?

Jag vet inte ännu. trodde jag skulle fått ÄL igår typ men icke. så jag vet det när jag fått ÄL
Svar på tråden BIM September 2014