BIM September 2014
Jag hoppas vårt tar sig nu :) mitt lila cb digital har nog fått spatt, två starka streck på stickan nu igen men ändå bara en rund ring. Onödiga pengar det där! :/
Jag hoppas vårt tar sig nu :) mitt lila cb digital har nog fått spatt, två starka streck på stickan nu igen men ändå bara en rund ring. Onödiga pengar det där! :/
Bebben84; när ska du testa dig? :) vi har väl samma bim ungefär.
Hur mår ni som är ca på ÄL+4?
ÄL+4/5 beroende på när ägget släppte.
Hoppas så på plus när jag testar nästa vecka och inget mf denna gång :)
När ska du testa? :)
Haha! :D
Jag tänkte ta ett test på måndag. Är på ÄL+10 då. Hur har du mått? Några känningar?
Jag började ju inte typ dag 12 som jag brukar eftersom vi bestämde oss ganska sent för att köra på denna månaden iaf. Men nu har jag testat sen dag 18. Har heller inga tecken på att jag haft ÄL. Inga flytningar som jag brukar ha. Och inga ömma bröst som jag brukar få dagen efter ÄL.
Underbart Pyret85!!!! Äntligen kom den!
Jag beställer från billigatester.se, snabbt och bra! Deras äl-stickor är väldigt bra också.
Vill testa nuuuuu!
Svullen mage och gasig (har iofs ätit sådär de senaste dagarna)
Mycket molvärk
Finnig
Trött som tusan
Saker luktar väldigt äckligt
Men allt detta är ju också hintar på mens, men man vill ju hoppas. ;)
Har också BIM då. Mår superbra. Läskigt bra. Ingen PMS som jag brukar ha så jag är jätteglad att jag inte är så jobbig mot sambon denna månad :)
Det enda jag känner är typ som "träningsvärk" i tjejmagen som ilar ner mot ljumskarna. Och lite ont i svanken också. Men annars nada.
Tänkte testa imorgon bitti. Hur mår du då? :)