• Emilix

BIM September 2014

Mandy1 skrev 2014-08-26 04:38:55 följande:

Emilix: Självklart är vi två om det. Men jag brukar faktiskt inte säga till att jag ska testa mig och oftast gör jag det när han inte är hemma. Det är inget jag håller hemligt heller men jag brukar inte säga att jag ska ta ett test eller dyl. Det händer att han frågar och då berättar jag att jag testat mig. Jag brukar inte säga när jag har BIM heller nu när jag tänker efter. Förra månaden frågade han och då berättar jag ju givetvis. Hahaha jag kanske är lite konstig

Jobbar du också natt?

Nä det är iofs sant..det kanske inte är nått man säger till att man ska göra. Fast jag skulle nog göra det när jag tänker efter :) men å andra sidan är min sambo typ alltid hemma eftersom han är sjukskriven.

Ja jag jobbar som sjuksköterska på en avgiftnings klinik, och nu jobbar jag natt. Men ska snart gå över och bara jobba dag och kväll, ska bli skönt :)

Vad jobbar du som? :)
  • Emilix
    FiiaN skrev 2014-08-26 06:59:36 följande:

Jag har inte berättat för någon att vi försöker, skulle nog känna en press då.

Men vet att min mamma och styvfar kommer bli så himla lyckliga när jag berättar, mamma har längtat ett tag efter barnbarn nu ;)

Men pappa och min styvmor blir nog inte lika lyckliga, pappa kommer nog mest tjata om att det är mer jobb än man tror och att vi är för unga (23) han själv var 19 när han fick yngsta... Men håller för öronen, det viktigaste är att jag och min sambo blir lyckliga!

Ja eller hur, det viktigaste är ju att man själva blir glada :)

Sen fattar jag inte varför ens föräldrar inte skulle bli glada, och tjata om att det kommer vara jobbigt och så där. Det är ju ändå inte dom som ska ta hand om bebisen liksom. Men men känns som det är långt kvar tills den dagen kommer då man ska berätta.

Och skulle dom inte bli glada så är det deras problem känner jag, jag kommer hur som helst vara jätte glad :)
  • Emilix
    Mandy1 skrev 2014-08-26 07:10:08 följande: