-
Ja det kanske de var, men var så skum färg. Men bim om ca 1 vecka så bara vänta och seGlädje skrev 2014-08-29 20:50:02 följande:Nidis kanske?
-
Det gör jag med :)Pyret 85 skrev 2014-09-02 17:33:19 följande:
Jag jobbar som förskollärare på en småbarnsavdelning.
-
Nej för oss är det över för två veckor sen och då skola vi in 5 st samtidigt och jag var helt slut de dagarna när man kom. När man skolar in så många burkar det oftast vara över på några veckor och man behöver inte dra ut på de hela tiden och kan få komma i gång med verksamhetenPyret 85 skrev 2014-09-02 17:43:38 följande:är ni också inne i inskolningsperioden nu? Hos oss är det inskolning på inskolning och har varit sen ca 5 veckor tillbaka och vissa veckor har vi 2. Det märks på kvällen för jag är helt slut i huvudet och har huvudvärk.
-
verkar drygt och ha det så länge tycker du att de fungera bra och ha de så? men skönt när man är många som samarbetar. Vi är också två avdelningar som samarbeter, men den andra är en barngrupp med barn från 2-3 år och i har 1-2.Pyret 85 skrev 2014-09-02 17:55:12 följande:vi har in skolningar varje vecka fram till oktober. Vi är 2 småbarnsavdelningar som samarbetar väldigt mkt så vi hjälps åt ganska mkt med inskolningarna och sådär med för att barnen ska lära känna oss alla.
-
Var på toa när jag vakna och det kom blod på pappret och nu när jag var på toa igen kom de mera blod med små klumpar i. Bara när jag går på toa kommer det blod. Är på bim-4 vet inte vad jag ska tro.
-
Gjorde ett test nu på morgonen med Apotekets egna och kontroll strecket syndes och efter 1 min syndes ett lodrätt streck som var rosa och var där tills efter ca 4,5 min och efter 5 min borta. Någon som vart med om det förut? Är på bim-2
-
Okej aldrig hört talas om det, men får vänta några dagar och ser om mensen kommer eller inte. Skönt jag ska jobba idag så tankarna är någon annanstans under dagenBebben84 skrev 2014-09-05 07:26:34 följande:
Det kan tyvärr ha varit ett "vandringsstreck" :(
-
Tror att mensen är på väg :(har haft jobbig mensvärk ett tag och det känns som det rinner hela tiden. Kommer blod varje gång jag går på toa.
-
Lämnar här, mensen kom i natt som jag trodde i går redan :(
-
Det är två streck där grattis :)Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:
Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3
Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?