• Bebben84

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-08-14 22:53:47 följande:

En gång som jag fick åka in med ambulans. Före det hade jag det en gång i månaden i ca 1 år. Inte lika ont som när jag åkte in däremot, men en extremt huggande smärta som gjorde att jag inte kunde röra på mig under 5-10 min. Jag tyckte förklaringen "stress och depression" var otillräcklig och jag blev väldigt arg. Min mens var regelbunden och jag hade inga andra problem. Men ja, stress och depression var det jag fick till svar..

Men fy :(. Att ha det varje månad måste vara hemskt :(. Hoppas verkligen att jag slipper! Depression har jag inget av men stress, jo det kan nog vara jobbet då i så fall. Har jobbat 12 timmar per dag utan lunch i 3 veckor nu :/
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-08-15 08:37:11 följande:

Bisolvon har vi tagit dom tidigare gångerna vi försökt bli gravida och ska göra det nu med. Slidsektetet blir mer inte så segt för spermierna att simma igenom. Och mannen tar det för att sekretet spermierna ligger i blir lösare med. Funderar på om det är de som gör att det inte tar sig denna gången. Att vi ej käkat de. Dom andra gångerna har vi blivit gravida på 3e försöket varav första med bisolvon. Förutom första för då visste vi ej om bisolvonet.

Jaha killen ska också äta det? Visste jag inte! Åt du det strax föra ÄL eller redan från mensen?
  • Bebben84
    Iljans skrev 2014-08-15 10:31:57 följande:

Vart bor alla förresten? Någon mer från Stockholm? :)

Yes Stockholm här :)
  • Bebben84
    Mandy1 skrev 2014-08-15 11:32:57 följande:
    Jag har ingen aning. Innan jag började äta p-piller kände jag av äl med lite smärta på ena eller andra sidan. Har inte så efter pillerstoppet tyvärr! Så jag kollar i period tracker uträknat på senaste menscykeln.

Även om man har sex regelbundet så vill man ju maximera chansen och pricka in äl känner jag så skulle vara bra att känna av det.

Hur kollar ni andra att ni är ÄL?
    Jag har haft mens som en klocka, tills nu. Har kollat med digitala test också. Men nu lever den eget liv :)
  • Bebben84
    ellyangel skrev 2014-08-15 11:55:41 följande:
    Ja och Nej, Känns mest som att något är fel. Fick blankt test för 2 veckor sedan på CB digital ältest med dubbel hormonindikator. Fick blinkande gubbe förra torsdagen och sen blank dagen efter igen. Och sen kommer mensen idag (med världens mensvärk) bara 8 dagar senare..
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
    Oj! Knasigt! Hur kan det bli så?
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-08-15 21:03:58 följande:
    Flytande då jag tycker det är bättre än tabletterna vid hosta :-P
    Jag tar tabletterna. Klarar verkligen inte av den flytande :P
Svar på tråden BIM September 2014